BMW Alpina B7 2009: první ochutnávka

Firma Alpina, která již po dlouhá léta dělala z modelů bavorské automobilky opravdové luxusní skvosty, odhalila první ochutnávku svého projektu zaměřeného na novou generaci „sedmičky“. První snímek však vyšea do světa bez jakýchkoli bližších informací a tak zatím nevíme, čím vším nás Alpina B7 nakonec překvapí.

V této souvislosti si připomeňme, že předchozí generace byla poháněna 4,4 litrovým osmiválcem s výkonem 367kW/500 koní, jemuž sprint z nuly na stovku trval pouhých 4,8 vteřin, což je na tak velkou a těžkou limuzínu opravdu úctyhodné číslo. A novinka by měla být ještě výkonnější, tak se tedy nechme překvapit...

Klepněte pro větší obrázek
BMW Alpina B7 2009
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků