BMW ActiveHybrid 5: unikly snímky hybridu řady 5

Již v době představení nového BMW řady 5 bylo zřejmé, že generaci s interním označením F10 nemine hybridní verze. Nebylo však jasné, kdy a v jaké podobě se poprvé ukáže světu. Nyní to jasné je, automobilce totiž unilky snímky, které ukazují vůz v provedením, ve kterém se dočká premiéry příští týden na ženeveském autosalonu.

BMW za své již typické označení ActiveHybrid 5 přidává ještě slůvko Concept, které naznačuje, že se ve Švýcarsku nesetkáme se zcela produkční verzí. Nelze ale očekávat, že by šlo nějaký divoký koncept vzdálený produkci, spíše půjde o předprodukční provedení, jež se jen v nevýznamně pozměněné podobě objeví v prodeji příští rok.

Krom uniknuvších snímků nemáme k dispozici příliš mnoho informací. Podle všeho by měl pětkový hybrid používat podobné řešení jako nedávno představné hybridy řad X6 a 7. Namísto osmiválcového spalovacícho motoru by se ale v ActiveHybrid 5 měl objevit přeplňovaný šestiválec 35i doplněný o elektromotor s výkonem 40 kW.

Na více informací si ještě musíme poćkat, do té doby můžete zkusit vyčíst více z přiložených fotografií...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW ActiveHybrid 5 zatím takto
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků