BMW 740e má čtyřválec v duchu ekologie a spotřebu 2,0 l/100 km

Plug-in hybridní řada 7 může být v krátkém nebo dlouhém provedení a může mít i pohon všech kol xDrive.

Poměrně nedávno založená řada iPerformance u mnichovské automobilky BMW sdružuje plug-in hybridní modely značky. Nejnovějším přírůstkem je vrcholná řada 7 hned ve třech různých provedeních, které však v sobě skrývají totožnou hybridní pohonnou jednotku.

Testy | BMW | Fascinace | Luxusní auta | Sedany

Test BMW 750Li xDrive: Prohlídka mnichovské výkladní skříně

Ať už se tedy rozhodnete pro BMW 740e iPerformance, verzi s prodlouženým rozvorem 740Le iPerformance či snad model s pohonem všech kol 740Le xDrive iPerformance, vždy dostanete zážehový čtyřválec o objemu dvou litrů s výkonem 190 kW (258 koní) a točivým momentem 400 Nm. K němu se přidává elektromotor s výkonem 83 kW (113 koní) a 250 Nm, který se spoléhá na akumulátory o kapacitě 9,2 kWh.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hybridní řada 7 má čtyřválec s přeplňováním a výkon až 326 koní. Kombinovaná spotřeba je podle automobilky jen 2,0 litru na 100 km. Tak určitě...

Celkově produkuje pohonná jednotka výkon 326 koní, přičemž dovede vykouzlit líbivou tabulkovou spotřebu v rozmezí od 2,2 až 2,0 litru na 100 km. Z toho je vám asi jasné, že z této motorizace budou mít radost zejména v zemích, kde se daně odvíjí od vypouštěných emisí vozu. Reálná spotřeba vozu bude pochopitelně někde docela jinde.

Ojetiny | Zajímavosti | Retro | BMW | Volkswagen | Mercedes-Benz | Audi | Ceny | Luxusní auta | Palivo | Ferrari | Jaguar | Aston Martin

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Navzdory přítomnosti čtyřválcového motoru ale dokáže řada 7 zapůsobit i dynamikou, zrychlení z 0 na 100 km/h může proběhnout už za 5,3 sekundy v případě verze 740Le xDrive, o desetinu pomaleji to zvládne krátká verze 740e s pohonem zadních kol, další desetinu si přidejte k verzi s prodlouženým rozvorem.

Sluší se zmínit, že ve standardní výbavě vozu jsou LED světlomety, klíč s displejem, satelitní navigace ConnectedDrive či multimediální systém iDrive s podporou dotykových funkcí a gest. Na tom se ale nic nemění od klasické verze, kterou jsme před časem otestovali.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků