BMW 720i jako základní „sedmička“ s dvoulitrem z trojky…

8 komentářů

Vincent
27. ledna • 20:33

Koukám, že tato blbost se šíří všemi českými weby. Toto jsem napsal na jednom konkurenčním, vkládám, neb potřetí nemám sílu to komentovat. Jak tento blud vznil? Na stránce bmw.de se objevila nabídka na 720i, včetně ceny 971,36 eur leasingové splátky. Pokud otevřete konfigurátor a vyberete 740i, nabídne měsíční splátku 971,36 eur.
Žeby čtyřválec 2,0i stál stejně jako R6? Asi těžko, že.
Jde o tiskařskou chybu německé stránky BMW. Mimochodem, mají jich tam více, když kliknete na nabídku 720i, skončíte u 750d Xdrive.JAK VZNIKAJÍ KACHNY? Asi takhle.

Kenny
27. ledna • 19:26

Jistě že to pojede (váha jak oktávka s vozíčkem z hypermarketu) . Nicméně majitel si BMW 7 koupil asi proto, protože to má nějaké vlastnosti. To je jako dávat do luxusní třídy pneu s indexem V=max 140, taky by to mělo stačit, když je legální maximum 130. Jenže, jenže, jenže. Těch jentě je tolik že 720i je prostě málo. Motor je tam formálně aby stáhl aritmetický průměr emisé CO2, pro soudného zákazníka (i kdyby kliďas) to fakt není.

Jozef Kostelansky
27. ledna • 15:38

Rád by som pochopil myšlienkové pochody zákazníka, ktorý si kúpi nové sedmičkové bávo s dvojlitrovým štvorvalcovým benziňákom. Podľa mňa taký zákazník existuje len v hlavách marketingových špecialistov BMW, a aj to len preto, aby tým znížili priemer emisných hodnôt tohto modelu...
Možno sa raz u sedmičky dočkáme aj 1,5 litrového trojvalca. :-D

koshmann
27. ledna • 18:18

Jop, a k tomu to bude este aj predokolka :-D

Petr
27. ledna • 11:01

a bude to načipovaný motor od Citroenu, který už do báv montují: http://www.autorevue.cz/test-bmw-320i-efficient-d... ...

BMW
27. ledna • 13:04

Ano, je to tak, je to ten Citroen motor, který všude vychvalují je to pecka :) Až to v té sedmě bude k dispozici, hned proto letím.

BMW
27. ledna • 9:56

Rozhodně 720d je paráda, motor určitě vyhovujcí, žádný problém, snad poprvé co udělali rozumný krok :)

Antiautomat
27. ledna • 8:40

...na pohodlnu jazdu to bohate staci, aj ked skor by mohli siahnut po viac nafuknutej verzii oznacenej ako 'nieco'28i (predsa sa uz jedna o dost velke auto), no a na to aby to stalo pol dna v kolone pod semaforom a pohanalo klimu a raz za cas preletelo par sto km po dialnici je to viac nez dost, na 1oookm+ vzdialenosti sa uz dnes cestuje skor lietadlom. Kazdopadne zaujimavy a odvazny krok (tato znacka mi hodne pije krv ale toto im kvitujem), viem si tam dokonca pokojne predstavit dvojlitrovy diesel, s 520d mam nieco najazdene a s vykonom problem urcite nebol. Skratka velke pohodlne auto s 'obycajnym' motorom, preco nie. Otazka je, nakolko je a bude ten motor kvalitny (rozumej spolahlivy), 528i dvakrat dobre nedopadla....

Doporučujeme

Články odjinud