BMW 7 nové generace pilně testuje také v Rakousku

Maskovaný prototyp nové generace BMW řady 7 byl zachycen v běžném provozu už několikrát. My jsme ho potkali na nedávné prezentaci Land Roveru Discovery Sport v okolí zasněženého Salcburku. Bohužel maskování toho moc neprozradí. Je ale zřejmé, že základní silueta automobilu se od současné verze příliš lišit nebude.

Video | Design | BMW | Kupé

BMW Vision Future vám v předním skle zvýrazní vše podstatné  

Z dřívějších informací víme, že by se finální design měl inspirovat u konceptu Vision Future, který byl představen minulý rok na autosalonu v Pekingu. Nová generace řady 7 bude postavena na jiné platformě a v nemalé míře se počítá také s využitím uhlíkových vláken, což má v konečném důsledku výrazně snížit hmotnost.

Retro | Technika | BMW

BMW řady 7 (E32) – první německý poválečný dvanáctiválec

Spekulace slibují kromě základní varianty také prodloužené provedení, plug-in hybrid a po vzoru Mercedesu-Benz by se mohla nová sedmička představit také jako kupé. Očekává se, že světová premiéra proběhne letos na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků