BMW 650i Coupe v ladění firmou AC Schnitzer

Německá společnost AC Schnitzer představila vylepšené kupé 650i s označením ACS6 5.0i a výkonem zvýšeným až na 540 koní.

Pánové z firmy AC Schnitzer si nově vzali do parády kupé BMW 6 poslední generace a stejně jako v případě nedávného projektu na základě sedanu BMW 5 (F10) vsadili na bílé lakování. Nové kupé oslaví svoji premiéru již tento týden na autosalonu v německém Essenu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
ACS6 5.0i: vylepšené a posílené provedení kupé BMW 6

Model ACS6 5.0i je opatřen standardním přeplňovaným osmiválcem 4,4 l, ovšem díky řadě dílčích modifikací narostl jeho výkon až na 540 koní (397 kW), čímž klesne doba potřebná pro zrychlení z klidu na 100 km/h z 4,9 s na 4,3 s. Součástí tohoto ladění je také sportovní pérování snižující světlou výšku, nová výfuková soustava a posílená brzdová soustava s osmipístkovými třmeny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na této novince všimneme především nového předního nárazníku, chromovaných příček „ledvinek“, decentní a výrazně zakulacené odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a nástavce zadního nárazníku s vestavěným difuzorem. V neposlední řadě jsou zde ale také nové jedenadvacetipalcové lité ráfky, jež jsou podle tvrzení společnosti AC Schnitzer o plných 30 % lehčí než standardní jednotky BMW s průměrem 20 palců.
 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků