BMW 6 Vilner Bullshark: nečekaně radikální přestavba z Bulharska

Bulharská ladičská společnost Vilner představuje výrazně přepracované kupé BMW 6.
Seznam kapitol
  1. BMW 6 Vilner Bullshark
  2. Fotogalerie

(Aktualizováno 3. 12., 19:30) Přidali jsme fotogalerii 41 snímků této působivé stavby, která se mezi našimi čtenáři dočkala značného zájmu.

Firma Vilner se soustředí především na modifikace luxusních MPV a SUV. Z posledních měsíců stojí za připomenutí třeba impozantní Mercedes-Benz GL Vilner, důkladně přepracovaný crossover Infiniti EX37 Vilner nebo Mercedes-Benz Vito Vilner přestavěný do podoby pojízdné luxusní pracovny opatřené vším myslitelným komfortem. Hlavní doménou Vilneru jsou modifikace interiérů, ovšem svoji nejnovější kreaci pojali skutečně velkoryse…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve stavbě Bullshark byste zřejmě kupé BMW 6 na první pohled nehledali, proto vám pomůžeme...

Novinka vychází z kupé BMW 6 a nese podtitul Bullshark. S ohledem na starší práce Vilneru je třeba zdůraznit, že tato přestavba je skutečně důkladná, co se třeba povrchových dílů karoserie týče, z originálu prý zůstaly pouze dveře a střecha. Všechno ostatní je jiné, a tak byste v tomto autě původní BMW 6 na první pohled možná ani nehledali. Nevšimnout si nelze stylizace přední části karoserie do podoby připomínající BMW i8. Většina nových povrchových částí je vyrobena z uhlíkových kompozitů.

Tuning | Zajímavosti | Fascinace | Off-roady | Premiéry | Design | Land Rover

Land Rover Defender Carisma: nejluxusnější „defekáč“ ze všech

Interiér vozu Bullshark je tak opulentní a luxusní, jak jsme u Vilneru zvyklí. Čalouněn je kombinací hnědé a béžové hověziny a doplněn modrými bezpečnostními pásy a stehováním. Důslednou rekonstrukcí prošly také obklady dveří, volant, volič převodovky i další ovladače, na palubě najdeme také výkonnou audiosoustavu s dvojicí zesilovačů a subwooferem v zavazadlovém prostoru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér novinky od Vilneru prošel opět zásadní přestavbou

Pod přední kapotou se nachází zážehový osmiválec s objemem 4,4 l. Pro použití ve voze Bullshark prošel řadou úprav včetně zástavby kompletní výfukové soustavy AC Schnitzer, díky čemuž jeho výkon narostl na 370 koní (272 kW) a točivý moment na 522 Nm (+ 37 koní, resp. 72 Nm). Bullshark zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s (- 0,2 s) a též díky deaktivaci omezovače rychlosti jede dle svých tvůrců až 278 km/h.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 6 Vilner Bullshark
  2. Fotogalerie
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků