BMW 6 Series v úpravě Lumma Designu

Německá ladičská společnost Lumma Design o sobě dává vědět další odvážnou stavbou vycházející z vozu značky BMW.

Firma Lumma Design v poslední době zůstává věrná převážně úpravám automobilů BMW, nicméně se může zdát, že svoji pozornost odvrací od cestovních a sportovních strojů spíše ke kontroverzním SUV, jež si často na „sporťáky“ pokoušejí hrát. Vzpomeneme si třeba na extrémní tuning BMW X6 M v podobě stroje Lumma CLR X 650 M, ale také na malou odbočku z výrobního programu v podobě přestavby dalšího SUV Porsche Cayenne alias Lumma CLR 558 GT. Nyní se Lumma vrací k cestovním vozům, připravila totiž agresivně vyhlížející BMW 6 Convertible.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V současnosti si již lze objednávat nejnovější generaci řady BMW 6 Series (F12), nicméně pánové z Lumma Designu se v tomto případě soustředili na generaci předchozí (E64). Žádné zvyšování výkonů a zlepšování jízdních vlastností tentokrát nečekejte, tento kabriolet se vyznačuje výhradně cizelací designu. Paket obsahuje především přední nárazník modifikovaný do stylu M, výrazné prahové obklady a členitý zadní nárazník nesoucí boční ventilační otvory, difuzor a dva páry kulatých koncovek výfuků. Všimneme si také tmavých doplňků z uhlíkových kompozitů (patří mezi ně třeba rámečky „ledvinek“ na přídi, kryty zpětných zrcátek nebo přítlačné křídlo na víku zavazadlového prostoru), které ostře kontrastují s jasně bílým lakováním karoserie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí také snížená světlá výška (v běžném provozu „jako když najdete…“) a jedenadvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Fotografické důkazy o tom nemáme, ale úpravy se prý promítají také do interiéru. Tam se vyznačují novým volantem s plochým spodkem věnce a přístrojovým štítem s bílými ciferníky a logy Lumma Designu, které najdeme také na hlavových opěrkách, hliníkových pedálech, bílých bezpečnostních pásech a celé škále doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků