BMW 6 Edition Sport a M6 Competiton Packet: šestka sportovněji

Pro všechny modely řady 6 s výjimkou M6 BMW připavilo Edition Sport paket, který má za úkol vylepšit jízdní dynamiku a přinést sportovnější vzhled. Jeho součástí je nově tvarovaná kapota s agresivnějšími linkami, 19" kola, M stabilizační systém pro lepší ovladatelnost, tužší stabilizátory na obou nápravách (+10% vepředu, +30% vzadu) a sportovní výfuk.

Pro BMW M6 byla nabídka rozšířena o Competition Paket zaměřený stejně jako v předchozím případě na vylepšení jízdních vlastností. Jeho součástí je snížený podvozek (-12 mm vepředu, -10 mm vzadu), nově naladěný stabilizační systém a ABS a upravený M diferenciál.

Zvenku poznáte M6 s Competition paketem podle nové kapoty a širších kol, na kterých jsou obuty pneu Pirelli P Zero Corsa System.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 6 Edition Sport a BMW M6 Competiton Packet
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků