BMW 535i od Kelleners Sport: jde to i vkusně

Německá společnost Kelleners Sport poměrně vkusným způsobem upravila jeden z vozů BMW „5“ generace F10.

Citlivých modifikací sériových automobilů je v poslední době jako šafránu, proto nás pokaždé potěší pohled na opravdu kvalitní dílo. Je však samozřejmé, že také v tomto případě bude hodnocení otázkou vkusu.

Řeč je o nejnovějším projektu ladičské firmy Kelleners Sport, která přepracovala aktuální provedení BMW 535i (F10) a hodlá jej veřejnosti představit během příštího měsíce na autoshow v Essenu. Sada modifikací se týká nejen detailů na karoserii i uvnitř ní (vozu mají dodat na hodnotnějším vzezření), ale také posílení pohonné jednotky.

Pánové z německé společnosti Kelleners Sport připravili kompletní sadu aerodynamických dílů, jež mají vozu vtisknout „atletičtější“ dojem. Při pohledu zepředu se všimneme nového výrazného nárazníku se svisle situovanými vestavěnými světly pro denní svícení z LED (v dnešní době se snad bez nich ani neobejdeme...) a mohutnými otvory pro přívod vzduchu k chladičům. Na tvarování nárazníku navazují prahové obklady, které vůz opticky rozšiřují. Zádi vylepšeného BMW 535i dominují výraznější odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru a přepracovaný nárazník s difuzorem a dvěma páry kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na přání bude možno objednat nové, devatenácti a dvacetipalcové lité ráfky ve stylech pojmenovaných Hamburg a Berlin, jež se navíc mohou lišit povrchovými úpravami Matte Black, Polished Graphite Silver nebo Polished Platinum Silver. Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Modifikace se dotkly také pohonné jednotky. Sériový zážehový řadový šestiválec s přeplňováním a objemem 3,0 l byl osazen modulem KS Power35, který zvýšil výkon z 306 koní (225 kW) na 367 koní (270 kW) a točivý moment z 406 až na 480 Nm. Podvozek dostal tužší pérování a jeho světlá výška klesla o 30 mm blíže k vozovce. Úpravy interiéru se omezily pouze na detaily, takže se můžeme těšit prakticky jen na nové koberečky a hliníkové pedály.

S cenami modifikací se Kelleners vytasí zřejmě až při esseneské premiéře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 535i od Kelleners Sport
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků