BMW 535i od Kelleners Sport: jde to i vkusně

Německá společnost Kelleners Sport poměrně vkusným způsobem upravila jeden z vozů BMW „5“ generace F10.

Citlivých modifikací sériových automobilů je v poslední době jako šafránu, proto nás pokaždé potěší pohled na opravdu kvalitní dílo. Je však samozřejmé, že také v tomto případě bude hodnocení otázkou vkusu.

Řeč je o nejnovějším projektu ladičské firmy Kelleners Sport, která přepracovala aktuální provedení BMW 535i (F10) a hodlá jej veřejnosti představit během příštího měsíce na autoshow v Essenu. Sada modifikací se týká nejen detailů na karoserii i uvnitř ní (vozu mají dodat na hodnotnějším vzezření), ale také posílení pohonné jednotky.

Pánové z německé společnosti Kelleners Sport připravili kompletní sadu aerodynamických dílů, jež mají vozu vtisknout „atletičtější“ dojem. Při pohledu zepředu se všimneme nového výrazného nárazníku se svisle situovanými vestavěnými světly pro denní svícení z LED (v dnešní době se snad bez nich ani neobejdeme...) a mohutnými otvory pro přívod vzduchu k chladičům. Na tvarování nárazníku navazují prahové obklady, které vůz opticky rozšiřují. Zádi vylepšeného BMW 535i dominují výraznější odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru a přepracovaný nárazník s difuzorem a dvěma páry kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na přání bude možno objednat nové, devatenácti a dvacetipalcové lité ráfky ve stylech pojmenovaných Hamburg a Berlin, jež se navíc mohou lišit povrchovými úpravami Matte Black, Polished Graphite Silver nebo Polished Platinum Silver. Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Modifikace se dotkly také pohonné jednotky. Sériový zážehový řadový šestiválec s přeplňováním a objemem 3,0 l byl osazen modulem KS Power35, který zvýšil výkon z 306 koní (225 kW) na 367 koní (270 kW) a točivý moment z 406 až na 480 Nm. Podvozek dostal tužší pérování a jeho světlá výška klesla o 30 mm blíže k vozovce. Úpravy interiéru se omezily pouze na detaily, takže se můžeme těšit prakticky jen na nové koberečky a hliníkové pedály.

S cenami modifikací se Kelleners vytasí zřejmě až při esseneské premiéře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 535i od Kelleners Sport
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků