To psal nějakej Slovák, ne? "no" místo "ale", "vrcholní" verze atd. :-D
http://www.bmw.com/com/en/insights/concept_vehicles/phase_2/content.html
Problém je, že tohle není BMW 5, ale BMW 5 GT concept, čili další crossover, co se snaží vyrobit "dokonalé" auto.
:-D
Nove BMW 5 bude vyzerat inak, nebude mat tak vytrceny cumak a aj svetla su inak tvarovane.http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Prvni-kousek-z-noveho-BMW-5-odhalen-naraznik/sc-3-a-16934/default.aspx
Doufejme, ze to bude zase konecne poradny baworak, ktery umozni zapomenout na predchozi nepovedenou a neuspesnou generaci. BMW by se urcite hodila dalsi E34 nebo alespon E39, i kdyz v dnesni dobe uz to nebude tak snadne kvuli konkurenci.
Tvarově to vypadá jako větší facelift stávající pětky. Jinak batoh za zadní nápravou je příšerný a to ještě prodloužili rozvor. Pokud by rozvor ponechali vycházel by ještě o 10cm delší, asi to už byla neúnosná zrůda. Jinak to asi nejde, ono vyvážit žigul, aby se to dalo trochu řídit je kumšt.
Pokud vzadu nebude žádný převis, zadek bude odskakovat. Tohle je léty vyzkoušený princip jak učinit jízdní vlastnosti dokonalými.
Jde spíš o stabilitu než o jízdní komfort. Z tohoto pohledu jde spíš o posun přední nápravy o 10cm vpřed. S postavením zadní nápravy nehýbali.
boze to sou keci,jak nekdo muze rict,nepovedenou a neuspesnou.Neuspesnou,jasne nejprodavanejsi nebyla,ale v tom to je,ze si to nemuze koupit kazdy a epovedenou v jakem smeru,ve zpracovani,jizdni vl.,vzhled.Vzhled to je ciste tvuj osobni nazor,takze prosim nezobecnuj.To je typicky ceska vlastnost,nelibi se mi to,tak je to hnusny.
Mozna te to prekvapi, ale vyrobce nema zajem na tom, aby jeho auto "nemel kazdy", ale aby ho naopak mel kazdy, protoze to mu vydelava. BMW 5 E60 je nejmene uspesny model z nemecke trojky v ramci sve tridy, coz je docela smutny vysledek uvedomime-li si, ze byvaly doby, kdy petka byla naopak nejprodavanejsi ze vsech.
Ono když interiér vypadá jako umakartová kuchyňská linka a na vzhled jsme si sice zvykli ale krásný mu říkat asi nikdy nebudeme, tak není divu. Teď je třeba aby se BMW z éry výstřelků, snižování kvality a zvyšování hmotnosti vrátilo zpět ke kořenům.
No to já si zase myslím, že verze po faceiftu, který 5-er neskutečně pomohl, je to nejlepší auto ve své třídě. Pravdou však je, že E39 drtila své konkurenty mnohem přesvědčivěji.
Presne tak po faceliftu v m-packetu to auto ma koule...narozdil od A6.
naprosty souhlas. a nova generace bude jeste lepsi..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.