BMW 5 od AC Schnitzer: bílá víla jménem F10

AC Schnitzer si nemohl nechat ujet vlak a přispěchal s se svou první ladičskou sadou pro novou „pětku“ s označením F10. Co nabízí?

Zřejmě prvním, kdo se pustil do modifikace nového BMW řady 5 generace s interním kódovým označením F10, se stala firma Hamann, jejíž produkt jsme vám představili na tomto místě. Pozadu však nezůstal ani další z německých specialistů na „bavoráky“, AC Schnitzer. To, co AC Schnitzer právě představil, má znamenat pouze první sadu vylepšení, následovat mají podstatně divočejší kreace s citelně zvýšenými výkonovými parametry.

Zatím se zákazník lačnící po větších výkonech musí spokojit s verzí 530d posílenou ze standardních 245 koní (180 kW) na 286 koní (210 kW), ale u AC Schnitzeru jsou prý již v plném běhu přípravy podobných zásahů i pro varianty 520d, 525d a 535d. V tuto chvíli jsou k mání také speciální poslední díly výfuků s chromovanými okrasnými koncovkami určené pro modely BMW 550i, 535i, 535d a 530d.

Úpravy se dotkly také závěsů kol, tužší tlumiče i péra snížily světlost vozu o přijatelných 25 mm, o lepší brzdicí schopnosti se má postarat vlastní osmipístková soustava s odvrtávanými kotouči. Z dílny AC Schnitzer pochází také škála devatenácti a dvacetipalcových ráfků dodávaná v řadách Type IV, V a VIII. První z nich může být lakována dvoubarevně, svými rozměry pak kraluje dvacetipalcová Type V s ráfky o šířce 9,0Jvpředu a 10,0J vzadu a pneumatikami 245/45 R20, resp. 285/30 R20.

Na první pohled si všimneme nepatrně individualizovaných linií karoserie nikterak nezasahujících do původní siluety. K dispozici je několik druhů nástavců předního i zadního nárazníku, jež se instalují na standardní nárazníky (ten zadní připomíná svým tvarem difuzor). Připlatit si lze též za prahové obklady před zadními koly opatřené krátkou chromovanou lištou nebo za decentní spoilery nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru.

Další doplnění Schnitzerovy nabídky budeme pochopitelně sledovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 (F10) od AC Schnitzer v tradiční schnitzerovské bílé barvě
BMW Řada 5 2.996
Rok výroby: 2008
Stav: 199 684 km
Cena: 229 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2004
Stav: 189 109 km
Cena: 128 000 Kč
BMW Z4 2.996
Rok výroby: 2007
Stav: 146 402 km
Cena: 299 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků