BMW 5 od AC Schnitzer: bílá víla jménem F10

AC Schnitzer si nemohl nechat ujet vlak a přispěchal s se svou první ladičskou sadou pro novou „pětku“ s označením F10. Co nabízí?

Zřejmě prvním, kdo se pustil do modifikace nového BMW řady 5 generace s interním kódovým označením F10, se stala firma Hamann, jejíž produkt jsme vám představili na tomto místě. Pozadu však nezůstal ani další z německých specialistů na „bavoráky“, AC Schnitzer. To, co AC Schnitzer právě představil, má znamenat pouze první sadu vylepšení, následovat mají podstatně divočejší kreace s citelně zvýšenými výkonovými parametry.

Zatím se zákazník lačnící po větších výkonech musí spokojit s verzí 530d posílenou ze standardních 245 koní (180 kW) na 286 koní (210 kW), ale u AC Schnitzeru jsou prý již v plném běhu přípravy podobných zásahů i pro varianty 520d, 525d a 535d. V tuto chvíli jsou k mání také speciální poslední díly výfuků s chromovanými okrasnými koncovkami určené pro modely BMW 550i, 535i, 535d a 530d.

Úpravy se dotkly také závěsů kol, tužší tlumiče i péra snížily světlost vozu o přijatelných 25 mm, o lepší brzdicí schopnosti se má postarat vlastní osmipístková soustava s odvrtávanými kotouči. Z dílny AC Schnitzer pochází také škála devatenácti a dvacetipalcových ráfků dodávaná v řadách Type IV, V a VIII. První z nich může být lakována dvoubarevně, svými rozměry pak kraluje dvacetipalcová Type V s ráfky o šířce 9,0Jvpředu a 10,0J vzadu a pneumatikami 245/45 R20, resp. 285/30 R20.

Na první pohled si všimneme nepatrně individualizovaných linií karoserie nikterak nezasahujících do původní siluety. K dispozici je několik druhů nástavců předního i zadního nárazníku, jež se instalují na standardní nárazníky (ten zadní připomíná svým tvarem difuzor). Připlatit si lze též za prahové obklady před zadními koly opatřené krátkou chromovanou lištou nebo za decentní spoilery nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru.

Další doplnění Schnitzerovy nabídky budeme pochopitelně sledovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 (F10) od AC Schnitzer v tradiční schnitzerovské bílé barvě
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků