BMW 5 od AC Schnitzer: bílá víla jménem F10

AC Schnitzer si nemohl nechat ujet vlak a přispěchal s se svou první ladičskou sadou pro novou „pětku“ s označením F10. Co nabízí?

Zřejmě prvním, kdo se pustil do modifikace nového BMW řady 5 generace s interním kódovým označením F10, se stala firma Hamann, jejíž produkt jsme vám představili na tomto místě. Pozadu však nezůstal ani další z německých specialistů na „bavoráky“, AC Schnitzer. To, co AC Schnitzer právě představil, má znamenat pouze první sadu vylepšení, následovat mají podstatně divočejší kreace s citelně zvýšenými výkonovými parametry.

Zatím se zákazník lačnící po větších výkonech musí spokojit s verzí 530d posílenou ze standardních 245 koní (180 kW) na 286 koní (210 kW), ale u AC Schnitzeru jsou prý již v plném běhu přípravy podobných zásahů i pro varianty 520d, 525d a 535d. V tuto chvíli jsou k mání také speciální poslední díly výfuků s chromovanými okrasnými koncovkami určené pro modely BMW 550i, 535i, 535d a 530d.

Úpravy se dotkly také závěsů kol, tužší tlumiče i péra snížily světlost vozu o přijatelných 25 mm, o lepší brzdicí schopnosti se má postarat vlastní osmipístková soustava s odvrtávanými kotouči. Z dílny AC Schnitzer pochází také škála devatenácti a dvacetipalcových ráfků dodávaná v řadách Type IV, V a VIII. První z nich může být lakována dvoubarevně, svými rozměry pak kraluje dvacetipalcová Type V s ráfky o šířce 9,0Jvpředu a 10,0J vzadu a pneumatikami 245/45 R20, resp. 285/30 R20.

Na první pohled si všimneme nepatrně individualizovaných linií karoserie nikterak nezasahujících do původní siluety. K dispozici je několik druhů nástavců předního i zadního nárazníku, jež se instalují na standardní nárazníky (ten zadní připomíná svým tvarem difuzor). Připlatit si lze též za prahové obklady před zadními koly opatřené krátkou chromovanou lištou nebo za decentní spoilery nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru.

Další doplnění Schnitzerovy nabídky budeme pochopitelně sledovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 (F10) od AC Schnitzer v tradiční schnitzerovské bílé barvě
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků