BMW 5 Long: „dlouhá pětka“ přestavena, ale jen pro Čínu

S ohledem na požadavky zákazníků, kteří na některých rozvojových trzích používají vozy BMW řady 5 a jim podobné jako „šoférské limuzíny“, představuje BMW prodlouženou verzi své stávající „pětky“. Vůz byl postaven speciálně pro čínský trh a představí se na pekingském autosalonu během příštího měsíce.

Pečlivá přestavba vozu zajistila i po přidání 150 mm v rozvoru náprav stále slušné a elegantní proporce. V zadní části karosérie se nachází zcela nová sedadla, o komfort posádky se starají čtyřzónová klimatizace, zábavní systém s monitory na zadní straně předních opěradel nebo elektricky ovládané záclonky. Pohon mají na starosti alternativně tři šestiválcové řadové motory s výkony od 204 do 306 koní (149 až 224 kW) doplněné výhradně osmistupňovou automatickou převodovkou. Výrobu bude zajišťovat závod BMW v Shenyangu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 Long
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků