BMW 5 kombi a M5: Jak si je představují nezávislí grafici?

Jen pár dnů po odhalení nového BMW řady 5 se grafici pustili do práce, aby zpracovali první návrhy verzí kombi a M5. Jaké jsou jejich výsledky?

Grafik vystupující pod pseudonymem X-Tomi se pustil do návrhu BMW M5 pro rok 2018 a předpovídá sedanu opravdu agresivní vzhled. Nechybí pro Mkové vozy typická kola, robustnější nárazníky a bočnice, ale ani decentní zadní křídlo. To vše v tmavě modré barvě, která se pro automobily tohoto typu stala již kultovní záležitostí.

Svou představivost promítl do návrhů kombi (Touring) verze BMW 5 grafik Theophilus Chin. Jedná se o poznání jemnější vzhled a tvary, které doplňují kola ze série M Sport.

Luxusní auta | Sedany | BMW

Nové BMW řady 5 oficiálně: Metrák hmotnosti dolů a ovládání gesty

Dá se předpokládat, že práce obou autorů může být realistickým odhadem toho, co BMW v příštích letech skutečně představí. M5 dostane vidlicový osmiválec 4,4 litru z verze M550i, pravděpodobně nabídne výkon přes 600 koní a pohon všech kol. S manální převodovkou počítat nelze.

Touring se dočkáme stejných pohonných jednotek jako sedan. Vznětový základ bude tvořit verze 520d o výkonu 140 kW, kterou je v současnosti jako jedinou možné párovat s manuální převodovkou. Chybět by nemusel ani osmiválec M550i o výkonu 340 kW - s ním je nový sedan ještě rychlejší než M5 minulé generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků