BMW 5 GT „lžou” o stavu paliva v nádrži, čeká je svolávací akce

Pokud patříte mezi majitele nového BMW 5 v provedení GranTurismo, možná jste se setkali s tím, že po dotankování paliva a ujetí i několika set kilometrů zůstával ukazatel paliva v nádrži na nejvyšších stupních. Bohužel, není to doklad extrémní efektivity vozů se systémem Efficient Dynamics, ani odhalení vašeho talentu pro „závody” o nejnižší spotřebu. Je to prostý projev technického nedostatku.

U 5 GT vyrobených mezi 12. lednem 2010 a 1. červencem 2010 totiž po dotankování může docházet k zaseknutí plovákového čidla v palivové nádrži na nejvyšší pozici. To pak způsobuje jev popsaný výše.

Nevíme zatím přesně, kolika vozů této řady se problém týká, americké úřady hovoří o 6 000 kusech, ale může jít právě jen o americké modely. BMW zatím nezveřejnilo podrobnější informace, jisté ale je, že všechny postižené majitele čeká svolávací akce a oprava v servisech mnichovské automobilky. Pokud jste se se stejným problémem setkali, obraťte na vašeho prodejce BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Krásná přístrojová deska již méně krásného BMW 5 GT nemusí vždy říkat pravdu...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků