BMW 5 GT: automobilce unikly fotografie sériové verze

A k části z nich se dostal francouzský magazín L'Automobile. Podivný nový model BMW jsme vám podrobněji představili již v únoru, kdy se jakožto koncept chystal prezentovat na ženevském autosalonu. Žádné nové informace únik fotografií produkční verze neprovázejí, a tak si musíme vystačit pouze se snímky. Z nich je patrné, že vůz se oproti konceptu nijak významně nezměnil, dostal pouze menší kola, obvyklé koncovky výfuků a jiná vnější zpětná zrcátka. Dále víme pouze to, že s délkou 4,99 metru půjde o druhý nejdelší vůz BMW po sedanu řady 7.

O motorech ani dalších technických detailech zatím ze strany BMW nepadlo slovo, ale vzhledem k současnému vývoji mnichovských produktů lze očekávat spoustu dieselů, přeplňovaných benzinů, automatické převodovky (hovoří se o novém osmistupňovém automatu) a další artefakty pohnuté automobilové současnosti.

V Evropě by se měla bavorská novinka objevit již letos v listopadu, ve zbytku světa pak začátkem roku 2010.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 GT „oficiálně”  Zdroj foto: L'Automobile

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků