BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

Mnichovská automobilka letos začne prodávat modernizované provedení řady 4. Designové úpravy jsou spíše kosmetického rázu.

Nové světlomety a uvnitř třeba nové dekory. To jsou oproti dosavadnímu provedení změny, kterých si může všimnout zákazník zajímající se o modernizované provedení BMW 4.

Místo xenonů teď budou sériově montována diodová světla, standardní výbavou jsou také mlhovky z LED. V okolí těchto světelných zdrojů výrobce přepracoval nárazník, jiné jsou také tvary otvorů pro nasávání chladicího vzduchu.

Testy | Ojetiny | Kombi | BMW | BMW řada 3

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Pod kapotou se nic zásadního neudálo. V nabídce budou tři zážehové a tři vznětové motory. Základní verzi 420i pohání čtyřválec se 135 kW, 430i je opět čtyřválec, ale již se 185 kW a vrcholem benzinových variant je šestiválec 440i s výkonem 240 kW.

Zájemci o turbodiesely můžou volit mezi 420d (čtyřválec se 140 kW), 430d (šestiválec naladěný na  190 kW) a 435d. To je opět šestiválec s maximálním výkonem 230 kW. Pro variantu Grand Coupe se vyrábí rovněž 418d s výkonem 110 kW.

Většinu agregátů lze spojit s pohonem všech kol, stejně jako se šestistupňovou manuální, případně osmistupňovou automatickou převodovkou.

Změnou, která nejvíce zajímá nadšené řidiče, je ale přepracovaný podvozek. Tisková zpráva hovoří o tom, že naladění je tužší, utrpět by ale současně neměl ani jízdní komfort. Specialisté pracovali jak na sportovním podvozku M Sport, ale i na vozech s adaptivním nebo zcela obyčejným podvozkem.

Začátek prodejů nového provedení je naplánován na březen. Ceny zatím oznámeny nebyly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW  1.499
Rok výroby: 2015
Stav: 19 236 km
Cena: 490 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2009
Stav: 238 530 km
Cena: 145 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2004
Stav: 179 897 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků