BMW 3er Coupé facelift: především decentně (spy photos)

BMW očividně pokračuje v testech trojkové řady v provedení Coupé, které se dočká po vzoru sedanu či kombi menšího faceliftu. Pořízené fotografie ukazují testovací vůz oproti minulosti z menší vzdálenosti. Jen pro zajímavost, v součanosti probíhají také testy provedení Cabrio.

Zachycený vůz byl stále dobře maskován a všechny změny na přídi se ukrývají pod plastovým krytem. Kromě nárazníku se ale modifikace objeví také na přední masce i světlometech. Kromě viditelných změn můžeme zmínit například zadní svítilny, které dostanou technologii LED. Pod kapotou se nic zajímavého nestane, v interiéru lze naopak pár jemných modifikací očekávat. Faceliftové modely se představí zřejmě až příští rok na autosalonu v Ženevě, další generace nedorazí dříve, než v roce 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Facelift "trojky" čeká už jen na Coupé a Cabrio.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek