BMW 335Li: prodloužená trojka míří do Číny

11 komentářů

Roman
12. ledna • 8:55

Kdo v Číně nebyl, nepochopí...

aragorn
12. ledna • 9:04

mam vyse dva metre a naozaj nepochopim

Skyline
12. ledna • 9:09

Kdybys mel krome dvou metru i dost penez na to, abys mel vlastniho ridice, ale soucasne nechtel nejak extremne podporovat vladu (nebo proste uz na vetsi auto nejsou penize), pak bys to chapal velmi dobre. Ale to nekdo, kdo tam nikdy nebyl (respektive nebyl nikde jinde, nez doma za peci a rozhled ma jak zak zakladni skoly) nemuze pochopit.

Karel
12. ledna • 9:31

Tak ono mít osobního řidiče má něco do sebe . Pokud odhlédnu od toho že je to jakýsi symbol úspěchu tak je to především o tom že se člověk může více věnovat práci. A pokud se spočítají provozní náklady tak je docela dobré řešení mít automobil této třídy v prodlouženém rozvoru jak kupovat o třídu nebo o několik tříd větší , ale taky s vyšší spotřebou, cenou náhradních dílů ...

josephko
11. ledna • 17:42

Vždy som si myslel, že Číňania sú drobnejšej postavy oproti Európanom. Ale to asi len tí, čo emigrovali. Praví Číňania v Číne musia byť aspoň dvojmetroví obri. Veď načo by inak potrebovali predĺžené autá? (BMW 5, Audi A6, Mercedes E, pripravuje sa Tiguan atď.) :-D
A prečo by potom v tom čínskom Rolls-Royce bolo vzadu len jedno obrovské sedadlo?

publicenemy
11. ledna • 20:38

Tak Číňané jsou v průměrů menší, než Evropané, nicméně nejsou zas tak malincí, jak si možná myslíte. Je jich 1,35 mld, takže počet lidí s výškou 170 cm a víc, bude větší, než například u Evropanů. Navíc toto prodlužování nemá co dělat ani tak s tělesnou výškou, jako s tím, že v Číně je naprosto běžné, že lidé vyššího postavení (tedy ti, kteří si mohou dovolit koupit Octavii a výš), mají vlastního řidiče, tudíž potřebují na zadních sedačkách více místa ;-)

st
12. ledna • 16:56

Naprosto s Vámi souhlasím. Není moc aut, kde by se člověk mohl vzadu pohodlně uvelebit. Z běžně dostupných aut vede Tatra 613 a hlavně pak Škoda Superb.

Zelí
11. ledna • 18:32

To máš stejné u všech šikmookých. Jsou malí a trpí napoleónským komplexem musí mít velké auto. Dohání menší ego velikostí káry. Podobný efekt jako u SUV. To si kupují zákazníci s malým ....

Skyline
12. ledna • 10:16

Tenhle argument zamindrakovancu, ze velke auto = "malej" me vzdycky rozesmeje. Nejsem nejaky fanousek to XXX filmu, ale uz jsem par "celebrit" z teto branze videl v ruznych rozhovorech (oblecene) a svete div se, Rocco fakt neprijel v matizu a auta teto kategorie nejsou podle vseho oblibena ani u jinych "hercu" (jmena neznam).Takze spis je to tak, ze frustrovanej Zeli, co jezdi oktavkou v dechtu a ma z toho vydunenej mozek se pri pohledu na podstatne lepsi karu utesuje tim, ze "to" ma urcite vetsi, kdyz uz neni tak uspesny, aby jezdil lepsim autem. B-]

Lukas
11. ledna • 22:39

Panove omyl, Cinane co si kupuji L verze maji k dispotici osobniho ridice ;). Stejny je to i s petkou....A tolik uctivany Superb I, nebyl nic jineho nezli cinsky passat ;)

Ernest
11. ledna • 17:05

To je disproporcny humac, bravo BMW ;-)

Doporučujeme

Články odjinud