BMW 335i: decentní tuning od LTBMW

Americká společnost LTBMW se postarala o další z úprav nové generace BMW řady tři. Tentokrát jde o velmi povedený tuningu, který už na první pohled vypadá hodně dobře. LTBMW přidalo pouze pár doplňků, nic víc nakonec není potřeba. Největší designovou změnou je tak nový přední nárazník tvarovaný po vzoru toho z M paketu pro řadu 6.

Zajímavosti | Premiéry | BMW | Sportovní auta | Palivo | Názory

BMW 3: šestá generace je konečně venku

Dozadu se pak nastěhoval černý difuzor, auto dostalo černou střechu a černě lakované mřížky chladiče no a nakonec nesmíme zapomenout na dvacetipalcová kola LZZ, která ve spolupráci se sníženým podvozkem dokonale vyplnila podběhy. Motor zůstal ponechán tak, jak jej standardně BMW vyrábí. Jde tedy o třílitrový šestiválec s maximem 306 koní a vrcholem točivého momentu 400 Nm. Stovku zvládne za 5,5 s. 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků