BMW 328i od Hartge: 45 koní k dobru

Německý ladič Hartge představil výsledky své posilovací kúry určené pro aktuální generaci BMW 3, resp. provedení 328i.

V posledních měsících se u Hartge soustředili především na „jedničky“, ať už šlo o vznětové hatchbacky BMW 116d, 118d a 120d (F20) nebo špičkové kupé BMW 1 M Coupe (E82), nicméně si možná vzpomenete také na posílené SUV BMW X3 xDrive35d nebo střední sedan BMW 535d. Nyní přišla řada na „strojku“, tedy BMW 3 (F30).

Tuning | Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | BMW

BMW 1 M Coupe od Hartge: návrat k benzínu!

Již dříve u Hartge pro tuto řadu připravili sadu decentních aerodynamických doplňků, kterou nyní doplňují i posílenou pohonnou jednotkou. Jde o přeplňovaný zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l, který v základním nastavení dosahuje výkonu 245 koní (180 kW) při 5 000 až 6 500 ot./min. a točivého momentu 350 Nm v rozsahu od 1 250 do 4 800 ot./min. Prakticky jedinou modifikací, jak asi tušíte, se stává nový program řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
BMW 328i, nejnovější projekt firmy Hartge, a výkonové charakteristiky jeho motoru

Díky němu vůz vykazuje nejvyšší výkon 213 kW (290 koní) při 5 100 ot./min. a točivý moment vrcholící hodnotou 415 Nm ve 2 700 ot./min., a to jsou s ohledem na objem motoru opravdu vynikající hodnoty. Spotřeba paliva a emise CO2 (stejně jako kompresní poměr) zůstaly podle tvrzení Hartge na úrovni standardní verze.

Tuning | Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Palivo | BMW

BMW 535d od Hartge: „nafťák“ posílený na 354 koní

Upravený sedan BMW 328i však zrychluje z 80 na 180 km/h za 12,17 s, což je takřka o 4 s lepší výsledek než v sérii. Nejvyšší rychlost je u obou verzí omezena hodnotou 250 km/h.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků