BMW 328i GT: připravujeme test mnichovského gran turisma

2 komentáře

jogurt
4. července • 8:30

Nad ergonomií bych v případě BMW (vztaženo v mém případě ke GT5) rozhodně nejásal, je to velká bída. Volič převodovky o 10cm víc vzadu, než je zdrávo, panel jízdních asistentů u levého kolena na nejhorším možném místě, kam není vídět (GT3 ho tam naštěstí nemá), idiotské ovládání směrových světel, totéž platí o páčce stěračů, polohu cyklovač/senzor deště signalizuje nikoli poloha páčky ale dioda, kterou není vidět za věncem volantu, idrive je kapitola sama pro sebe, noční vidění na středovém displeji mimo zorný úhel řidiče, hloupé ovládání palubního počítače, každý registr jinde, jinak nulování, naprosto nepoužitelné 3 ze 4 poloh zdvihu liftbackového víka kufru (tohle nemohl navrhnout nikdo střízlivý....), to samé platí o nesmyslné sklopné přepážce za zadními opěrady, jejíž smysl těžko mohl pochopit i sám autor řešení, atd.
Ze snímků GT3 je ale vidět náznak pozitivní tendence: absence dementního děleného víka kufru a hlavně - nevidím šílené šrouby v krytu víka, naopak jeho provedení nápadně připomíná čisté řešení známé z Audi A7 a tu debilní přepážku taky vynechali. Takže snad svítá. Byť z nabídky motorů rozhodně nejsem nadšený...(ehm

Antiautomat
4. července • 12:02

BMW je vobec smutnou kapitolou automobilizmu za posledne roky. No a co sa tyka zvolenej motorizacie, tato udajne ''lepsia nahrada za trojliter'' si v teste vzala na rovnej dialnici pri 130kmh osem litrov na sto, pricom ma oproti staremu dobremu trojlitru tych konikov akosi menej, ze. Cize v tomto pripade este stale rozhodne 'nesvita' a vdaka radostnemu spojeniu s EU a faktu, ze namiesto technikov nam auta dnes zrejme navrhuju psychopati z fajnensu (vas pripad 5GT), dlho ani 'svitat' nebude, skor mam pocit ze tu uz davno 'zapadlo'.
MB-C/ MB-E je rozhodne lepsi, ten sa aspon na nic nehra a nemusim sediet v aute s blbym pocitom zakaznika umlateneho marketingovym hnojom.

Doporučujeme

Články odjinud