BMW 3.0 CSL Hommage vzdává hold bavorskému „batmobilu“

Koncept bohužel vznikl jen pro přehlídku u jezera Como, do sériové výroby se nechystá. BMW také vůbec nehovoří o použité technice.
Seznam kapitol
  1. BMW 3.0 CSL Hommage
  2. Fotogalerie: BMW 3.0 CSL Hommage

Netěšte se. Do sériové výroby tohle auto nikdy nepůjde, stejně jako se nikdy nezačal vyrábět koncept BMW M1 Hommage. Přitom by si takové auto zákazníky snad našlo, protože v nabídce BMW ryzí sporťák chybí. Audi dělá R8, Mercedes měl SLS a nyní AMG Coupé... Jen BMW nemělo a nemá nic, když nepočítáme trochu výstřední i8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW postavilo koncept 3.0 CSL Hommage pro výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Je to jedinečný stroj a do sériové výroby se nikdy nedostane. Je ale možné, že budoucí modely M převezmou některé detaily.

Koncept BMW 3.0 CSL Hommage vzpomíná na legendární odlehčený model ze 70. let, který se jmenoval také 3.0 CSL. Výrazné aerodynamické prvky mu vynesly přezdívku „batmobil“. Auto bylo asi o 200 kg lehčí než „obyčejná“ verze 3.0 CS. Zatímco tehdy se odlehčovalo hliníkovými díly karoserie, dnes BMW použilo hlavně uhlíková vlákna.

Testy | BMW | Sportovní auta | Hybridy

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Zvláštní je, že BMW vůbec nemluví o použité technice. Avšak fotografie přístrojové desky, kde je vidět nápis eBoost, naznačuje, že by pod kapotou mohl být hybridní agregát. O pohon se má starat řadový šestiválec, ale nevíme, který a s jakými parametry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je velmi odvážný, ale i zde najdete odkaz na původní 3.0 CSL ze 70. let, třeba tu dřevěnou lištu. Pod kapotou je údajně šestiválec, zřejmě mu pomáhají elektromotory a sílu na (asi) zadní kola posílá automat

Zřejmě to bude zadokolka (i když dnes u BMW nikdy nevíte jistě...) a místo klasického manuálu má automatickou převodovku s řazením pod velmi zvláštním volantem.

Studie 3.0 CSL Hommage jezdí na 21" kolech a BMW ji postavilo exkluzivně pro výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este kompletně od základů nově, nepoužívá ani žádnou současnou platformu, například z BMW M3 a M4. Nic takového. Už to naznačuje, že se sériová výroba skutečně nechystá.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 150 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 120 724 km
Cena: 210 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 106 678 km
Cena: 185 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků