BMW 3 nové generace poprvé zcela bez maskování!

V éteru se objevil zřejmě vůbec první snímek zachycující novou generaci mnichovské řady BMW 3 (F30) připravovanou pro modelový rok 2012. Připomeňme, že zřejmě vůbec nejdůležitější řadu značky (alespoň pro značku samotnou) sledujeme bedlivě, teprve před měsícem jsme vám ukázali špionážní záběry již jen s lehkou kamufláží a o něco dříve jsme pak shrnuli všechny dostupné informace. Nyní jsme již ale významně pokročili, na španělském blogu BMW FAQ se i přes skutečně přísná bezpečnostní opatření BMW objevily zřejmě vůbec první fotografie nového vozu zcela bez maskování (to zřejmě někoho přijde draho…). Nikoho ani nepřekvapí, že novinka vypadá jako zmenšenina větší řady BMW 5, na oficiální představení strategické řady F30 si ale ještě počkáme.

Klepněte pro větší obrázek 

Zdroj: BMW FAQ

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek