mercedes udal směr překrásným autem, audi se také povedlo, ale co zkouší BMW s těmito hnusy, to opravdu nechápu
Som zvedavý na cenovú politiku - či a o koľko bude GT-čko drahšie ako kombík. Zaujímavý je hlavne nárast miesta pre zadných pasažierov. Ten je podľa mňa minimálne na úrovni klasickej päťkovej rady.
Nechápu proč každá větší značka vyplňuje již existujcí řady novými modely, nebo vytváří nové mezistupěn viz BMW 4. To to opravdu zvyšuje tak prodejnost značky ? Mám pocit, že to nového zákazníka nepřitáhne, akorát to rozdělí již existujcí zákazníky. Někdo by mohl namítat, že poslední dobou jde BMW v prodejnosti nahoru, ale zato jak víme můžou rozvíjejcí se trhy jako čína, rusko a né tady ty pokusy. Vidím to jak u Rapida, žádná sláva, ten kdo měl na fabii ted přemýšlí nad rapidem, ale nový segment zákazníků to neoslovilo, ještě jsem zapoměl na firmy, tam také mířil, ale popravdě, když máte v rostoucí firmě jako služební auta octavii, budete měnit vozový park na horší třídu auta ?
je pravda ze to taky moc nechapu ... nevim jak moc byla 5GT uspesna . rekl bych ze zas tak moc ne .. takze proc stejnou vec delat u 3ky? .. navic u "velke" 5tky to docela jeste chapu .. ale u 3ky teda fakt moc ne
U bmw to bude asi trochu jinak. BMW jako značka je obecně ve všem pozadu a tady objevila s třicetiletým zpožděním liftback, takže i její zákazníci, kteří by tohle chtěli dříve kupovali auta u konkurence. Teď nemusí. Takže jim se to možná v nárůstu celkového počtu zákazníků projeví. Nakonec je ta zaostalost možná k něčemu dobrá. :-D
Hnus velebnosti :-/
Tak 5GT me nezaujala vubec, ale tohle se mi docela libi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.