BMW 3 (F30) v prvním ladění od AC Schnitzer

Na ženevském autosalonu představí ladičská společnost AC Schnitzer také svůj úvodní program určený nové generaci sedanu BMW 3 (F30).

Tradiční dvorní ladič automobilů koncernu BMW Group, firma AC Schnitzer, pro nadcházející autosalon v Ženevě připravila premiéru sady úprav určené pro novou generaci BMW 3 (F30). V posledních týdnech se přitom AC Schnitzer blýsknul třeba vylepšeným kupé BMW AC Schnitzer ACS6 5.0i posíleným na 540 koní (397 kW) nebo přestavbou modelu Mini Countryman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 3 (F30) v ladění firmou AC Schnitzer

Technické detaily k novému programu pro BMW 3 zatím neznáme, nicméně AC Schnitzer slibuje posílení výkonových parametrů zážehových i vznětových motorů. Těšit se můžeme také na sportovní výfukové trakty a tužší pérování se sníženou světlou výškou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tato stavba se oficiálně představí v Ženevě

Nástavce nárazníků, prahové obklady i odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru mají účinně zvyšovat přítlak na obou nápravách, a to zvláště ve vyšších rychlostech.

Novinka se pochopitelně neobejde bez specifických litých ráfků, jež u AC Schnitzeru připravili v průměrech 18 až 20 palců, interiér se pak dočká hliníkových dekoračních panelů či nového volantu. Kompletní ladičský program AC Schnitzeru pro BMW 3 (F30) bude ve všech detailech odhalen již za několik týdnů v Ženevě.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků