BMW 3 (F30) v prvním ladění od AC Schnitzer

Na ženevském autosalonu představí ladičská společnost AC Schnitzer také svůj úvodní program určený nové generaci sedanu BMW 3 (F30).

Tradiční dvorní ladič automobilů koncernu BMW Group, firma AC Schnitzer, pro nadcházející autosalon v Ženevě připravila premiéru sady úprav určené pro novou generaci BMW 3 (F30). V posledních týdnech se přitom AC Schnitzer blýsknul třeba vylepšeným kupé BMW AC Schnitzer ACS6 5.0i posíleným na 540 koní (397 kW) nebo přestavbou modelu Mini Countryman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 3 (F30) v ladění firmou AC Schnitzer

Technické detaily k novému programu pro BMW 3 zatím neznáme, nicméně AC Schnitzer slibuje posílení výkonových parametrů zážehových i vznětových motorů. Těšit se můžeme také na sportovní výfukové trakty a tužší pérování se sníženou světlou výškou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tato stavba se oficiálně představí v Ženevě

Nástavce nárazníků, prahové obklady i odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru mají účinně zvyšovat přítlak na obou nápravách, a to zvláště ve vyšších rychlostech.

Novinka se pochopitelně neobejde bez specifických litých ráfků, jež u AC Schnitzeru připravili v průměrech 18 až 20 palců, interiér se pak dočká hliníkových dekoračních panelů či nového volantu. Kompletní ladičský program AC Schnitzeru pro BMW 3 (F30) bude ve všech detailech odhalen již za několik týdnů v Ženevě.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků