BMW 3 (F30) v ladění vzhledu i výkonu Kelleners Sport

Kelleners Sport, německý specialista na ladění vozů značky BMW, nabízí sadu modifikací pro aktuální generaci BMW 3 (F30), resp. její vzhled, jízdní vlastnosti i výkon.
Seznam kapitol
  1. BMW 3 Kelleners
  2. Fotogalerie

Firma Kelleners Sport vylepšuje automobily BMW již bezmála tři dekády. Její stavby nebývají nikterak okázalé, naopak patří v dané oblasti k těm vkusnějším. Soustředí se především na úpravy vzhledu (např. BMW 1 Kelleners), ale v nabídce mají také posilovací kúry. Také v tomto pohledu jde spíše o modifikace decentní, přičemž za příklad z posledních týdnů poslouží stavby BMW 535i Kelleners nebo BMW M5 Kelleners (obě z generace F10).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na nové stavbě z dílen Kelleners Sport zaznamenáme především velká kola

Nyní si u Kelleners Sport vzali do parády aktuální, v pořadí šestou generaci sedanu BMW 3 (F30), a začněme třeba právě výkonem, pro jehož zlepšení firma připravila nová odladění pro většinu zážehových i vznětových motorů. Například benzínová verze BMW 328i posílí z 245 koní (180 kW) a 350 Nm na 294 koní (216 kW) a 420 Nm, zatímco „diesel“ BMW 320d vykáže namísto původních 184 koní (135 kW) a 380 Nm poněkud lepších 218 koní (160 kW), resp. 435 Nm.

Zajímavosti | Design | Technika | Sportovní auta | Kombi | BMW | Premiéry

BMW 3 Touring: je větší a šikovnější

Součástí sady modifikací je také nový výfuková soustava a pánové z Kelleners Sport zdůrazňují, že posílené motory nabídnou „výrazné zlepšení ve zrychlení a zvýšení maximální rychlosti“. S ohledem na očekávané lepší jízdní výkony jsou připraveny také mírně upravené podvozky, jež lze objednávat ve dvou verzích snižujících světlou výšku o 30, resp. 60 mm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také tento projekt od Kellenersu lze označit za celkem vkusný

Po stránce vzhledu připravili u Kelleners Sport sady nových doplňků jak pro standardní vozy BMW 3, tak pro auta opatřena továrním paketem M Sports. Těšit se můžeme zejména na nástavce pod předním i zadním nárazníkem, zvýraznění odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru či nabídku specifických litých ráfků s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy motorů a podvozku mají nabídnout rychlejší a sportovní svezení

Interiér vozu BMW 3 pak může být okrášlen třeba hliníkovými pedály, velurovými koberci nebo novými obklady ze dřeva a uhlíkových kompozitů, ale především kompletně novým čalouněním kvalitní kůží nabízenou ve více než šedesáti barevných odstínech.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 3 Kelleners
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků