BMW 2 Active Tourer s paketem M Sport opět sází hlavně na dojem

Čerstvou novinkou značky BMW se stává v tichosti představený model řady 2 Active Tourer ve „sportovním“ ladění s paketem M Sport.

Hvězdou stánku BMW na letošním autosalonu v Ženevě byl (pro mnichovskou značku) revoluční model BMW řady 2 Active Tourer (F45), ale už nyní vám k této řadě můžeme přinést další informace. „Dvojka“ Active Tourer je sice zcela racionálním krokem automobilky, jež stejně jako konkurence touží hlavně po zvyšování odbytu skrze konvenčně řešené modely určené co nejširšímu spektru uživatelů, ale zastánci klasické cesty tuto novinku berou kvůli jejímu přednímu pohonu s jistou, nicméně pochopitelnou trpkostí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 2 Active Tourer s čerstvě představeným paketem M Sport vyniká opět hlavně stylově působícími, jakoby sportovními doplňky

Mnoho na tom jistě nezmění ani snaha mnichovských vtisknout Active Toureru sportovnější tvář, ale i pokus se počítá. Nové BMW řady 2 Active Tourer s paketem M Sport sází hlavně na sadu aerodynamických doplňků zahrnující kromě spoilerů, nových nárazníků a nástavců také zatmavenou masku chladiče. Tužší podvozek snížil světlou výšku vozu o 10 mm a samozřejmostí jsou až osmnáctipalcové ráfky BMW M, jež se ale jen poněkud křečovitě snaží budit dojem „skutečného BMW M“.

Technika | Video | BMW | Premiéry | Hatchbacky | Ženeva 2014

BMW 2 Active Tourer (F45): „mnichovské poprvé“ v detailech

Na palubě této novinky, ušité podle tradičních receptů M paketů od BMW, si všimneme zejména tříramenného sportovního volantu, sedadel částečně čalouněných semišem, černé stropnice nebo chromovaných a patřičným logem doplněných prahových lišt. Paket M Sport bude k dispozici pro všechny tři standardní verze nového BMW řady 2 Active Tourer. Jeho základní provedení BMW 218i s pohotovostní hmotností 1 395 kg nabízí zážehový tříválec 1 499 ccm s výkonem 136 koní (100 kW) a točivým momentem 220 Nm. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 9,3 s a dosáhne rychlosti 200 km/h při průměrné spotřebě 4,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani pohled do útrob novinky nenaznačuje výraznější odklon od stávající praxe značky BMW a jejích univerzálních paketů M Sport

Špičkové BMW 225i je o 110 kg těžší a disponuje obvyklým dvoulitrem BMW naladěným na 231 koní (170 kW) a 350 Nm, což při průměrné spotřebě 6,0 l/100 km postačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,8 s a dosažení rychlosti 235 km/h. Na minimální spotřebu paliva (4,1 l/100 km) je pak zaměřeno BMW 218d s pohotovostní hmotností 1 450 kg. Vznětový čtyřválec 2,0 l dosahuje výkonu 150 koní (110 kW) a točivého momentu 330 Nm a vozu umožní dosáhnout rychlosti 205 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,9 s.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků