BMW 135i ve verzi WSTO: americký sen?

Projekt WSTO s označením V1.2 se posunul do další fáze a zdá se, že se již brzy dostane k prvním zákazníkům.

Jedná se o vizi tuningu oblíbeného kupé 135i, jehož provedení M Performance jsme vám v krátkém svezení představili i na tomto místě. Společnost WSTO představila svoji první modifikaci tohoto hbitého a výkonného vozu již v září, nyní je zde další verze označená V1.2. A pokud se vám líbila ta první, buďte si jistí, že druhá je ještě lepší.

Již během první fáze u WSTO doplnili sériový vůz specifickým předním nárazníkem osazeným jednodílným „lízátkem“, malým spoilerem na víku zavazadlového prostoru, matně černými „ledvinkami“, hliníkovými pedály sportovního střihu, velkými litými koly, pérováním jednotkami H&R, jež zároveň snížily světlou výšku vozu, nebo přeprogramovanou řídicí jednotkou a novým výfukovým traktem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na druhé verzi se nyní navíc objevují dva páry koncovek výfuků v americké specifikaci z dílen firmy Bastuck, jež vystupují z nové vložky 3D Design v zadním nárazníku vyrobené z uhlíkových kompozitů a sloužící zároveň i jako difuzor. U WSTO zároveň nahradili původní černě lakované devatenáctipalcové lité ráfky Klassen opatřené pneumatikami Toyo novou stavou Advan RS. Ta má shodný průměr, ale lakována je tmavě šedým odstínem a obouvá pneumatiky Yokohama Advan AD8 s rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Na první pohled je patrné odstranění původních matně černých polepů, jimiž bylo opatřeno první provedení modelu BMW 135i v modifikaci WSTO na svých bocích. Místo nich na druhé verzi najdeme tenké, šedé a decentní polepy, které se táhnou od předních reflektorů přes horní hranu blatníků a dveře až k zadním sdruženým světlometům. Upřímně řečeno, podobné proužky bývají často výrazem jakési zoufalosti, nicméně tomuto vozu velmi sluší a malému kupátku přidávají na atraktivitě.

Pří této úpravě nebyl výkon motoru na první místě, a tak autoři úpravy tento aspekt konkrétně ani nezmiňují. Musíme se tak spokojit s tím, že dvakrát přeplňováný šestiválec lze výkonově posunout k velmi vysokým hodnotám...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 135i WSTO
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků