BMW 135i ve verzi WSTO: americký sen?

Projekt WSTO s označením V1.2 se posunul do další fáze a zdá se, že se již brzy dostane k prvním zákazníkům.

Jedná se o vizi tuningu oblíbeného kupé 135i, jehož provedení M Performance jsme vám v krátkém svezení představili i na tomto místě. Společnost WSTO představila svoji první modifikaci tohoto hbitého a výkonného vozu již v září, nyní je zde další verze označená V1.2. A pokud se vám líbila ta první, buďte si jistí, že druhá je ještě lepší.

Již během první fáze u WSTO doplnili sériový vůz specifickým předním nárazníkem osazeným jednodílným „lízátkem“, malým spoilerem na víku zavazadlového prostoru, matně černými „ledvinkami“, hliníkovými pedály sportovního střihu, velkými litými koly, pérováním jednotkami H&R, jež zároveň snížily světlou výšku vozu, nebo přeprogramovanou řídicí jednotkou a novým výfukovým traktem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na druhé verzi se nyní navíc objevují dva páry koncovek výfuků v americké specifikaci z dílen firmy Bastuck, jež vystupují z nové vložky 3D Design v zadním nárazníku vyrobené z uhlíkových kompozitů a sloužící zároveň i jako difuzor. U WSTO zároveň nahradili původní černě lakované devatenáctipalcové lité ráfky Klassen opatřené pneumatikami Toyo novou stavou Advan RS. Ta má shodný průměr, ale lakována je tmavě šedým odstínem a obouvá pneumatiky Yokohama Advan AD8 s rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Na první pohled je patrné odstranění původních matně černých polepů, jimiž bylo opatřeno první provedení modelu BMW 135i v modifikaci WSTO na svých bocích. Místo nich na druhé verzi najdeme tenké, šedé a decentní polepy, které se táhnou od předních reflektorů přes horní hranu blatníků a dveře až k zadním sdruženým světlometům. Upřímně řečeno, podobné proužky bývají často výrazem jakési zoufalosti, nicméně tomuto vozu velmi sluší a malému kupátku přidávají na atraktivitě.

Pří této úpravě nebyl výkon motoru na první místě, a tak autoři úpravy tento aspekt konkrétně ani nezmiňují. Musíme se tak spokojit s tím, že dvakrát přeplňováný šestiválec lze výkonově posunout k velmi vysokým hodnotám...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 135i WSTO
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků