BMW 1 M Coupe v ladění ATT-TEC: přesvědčivých 461 koní

Ladičská společnost Autotechnik + Tuning (ATT) představuje vlastní interpretaci „ostré jedničky“ z Mnichova.

Sportovně zaměřený model BMW 1 M Coupe, patřící ještě do první generace BMW 1, byl veřejnosti představen na sklonku roku 2010 a od té doby budí vášně nejen mezi nejširším publikem, ale také mezi ladičskými firmami. Již jsme tu proto měli BMW 1 M Coupe GTS-V od Vorsteineru, BMW 1 M Coupe Hartge, BMW 1 M Coupe Tuningwerk či BMW 1 M Coupe TechTec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1 M Coupe ATT

Mezi nimi zatím kraluje verze od Tuningwerku, která posílila až na 521 koní (383 kW). Firmu ATT-TEC si možná vybavíte v souvislosti s kompletní přestavbou BMW M3 Thunderstorm ATT, jež před dvěmi lety přišla s přeplňováním kompresorem a výkonem navýšeným na 500 koní (368 kW). Její horkou novinkou se stává posílené a dále vylepšené provedení BMW 1 M Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Časem se můžeme těšit i na sadu aerodynamických doplňků

Na první pohled si na voze všimneme především výrazných, chromovaných dvacetipalcových litých ráfků ADV1 5.0 TF nazouvajících pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. V rámci kompletní přestavby se vůz dočkal také instalace pružicích a tlumicích jednotek KW Dynamic Damping Control, jež snižují světlou výšku a řidiči umožňují výběr z jízdních režimů Comfort, Sport a Sport+.

BMW

BMW 1 M Coupe: ostrá „jednička“ útočí

V dohledné době se máme dočkat také nové sady aerodynamických doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jež má zahrnovat hlavně upravené nárazníky. A na závěr ještě k motoru. Ten ve standardním naladění u BMW 1 M Coupe dosahuje výkonu 335 koní (246 kW), ale u ATT tuto špičku posunou novým programem řídicí jednotky na 401 k (295 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled vynikají leštěné dvacetipalcové lité ráfky

A pokud vám to bude málo, můžete se těšit na větší mezichladič stlačovaného vzduchu, který výkonové maximum navýší až na 461 k (339 kW). V nabídce je také řada dalších úprav včetně možnosti odstranit omezovač nejvyšší rychlosti či instalovat výfukové soustavy Akrapovic.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků