BMW 1 M Coupé od TechTecu posílilo až na 450 koní

Německá ladičská společnost TechTec o sobě dává vědět pouze sporadicky, ale většinou to pak stojí zato. A to lze říci i o její nejnovější stavbě odvozené z „ostré jedničky“, tedy BMW 1 M Coupé. Zatímco v sérii tento model dosahuje výkonu 340 koní (250 kW) a točivého momentu 450 Nm (500 Nm na krátkodobý „overboost“), po kúře v garážích TechTecu dává 380 koní (280 kW) a 500 Nm, což vás přijde v přepočtu na 36 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Za 60 000 Kč můžete mít pod kapotou 400 koní (294 kW) a za 80 000 Kč dostanete špičkové ladění až na 450 koní (331 kW) a 630 Nm, což prý vozu BMW 1 M Coupé umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,1 s (oproti sérii zlepšení o 0,8 s). Kromě toho TechTec pro tento model připravil odstranění omezovače nejvyšší rychlosti, titanovou výfukovou soustavu Akrapovic a sadu pružicích jednotek KW.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků