BMW 1 M Coupe: nejmenší „eMko” na 11 minutách videa i s M3 E30

Už jsme se jej nemohli dočkat. Poté, co jsme vám po snad desítkách postupných upřesnění minulý týden podrobně představili nové BMW 1 M Coupe bylo jasné, že automobilka dříve nebo později přijde i s pořádným videem na stejné téma.

Nakonec se tak stalo později, než jsme čekali, materiál je ale k dispozici vskutku pořádný. Na celkem jedenácti minutách videa si můžeme vůz pořádně prohlédnout zvenčí, zevnitř, na místě i v akci. A to nejen samostatně, ale i po boku slavného BMW M3 E30, tedy první „em-trojky” vůbec.

Poslechnout si také konečně můžeme motor, který má (bohužel podle očekávání) vedle dřívejších vysokootáčkových atmosférických motorů poněkud nezážiný zvukový projev. Alespoň ovšem nezní jako diesel, což se poštěstilo nedávno představenému Audi RS3.

Důvodů ke shlédnutí celého videa bychom ale našli ještě více, snad si každý v několika pospojovaných snímcích najde to své.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků