BMW 1 M Coupe konečně odhaleno na oficiálním videu

Nejmenšímu „M” modelu mnichovského BMW jsme se v uplynulých měsících věnovali více než podrobně. Článků o chystaném 1 M Coupe byste na našem webu našli nespočet a pokud si dáte tu práci, zjistíte, že snad jen až na ten poslední jsou všechny založeny na oficiálních materiálech. Lidé od BMW si v tomto případě zkrátka dali záležet a i přesto, že jedničkové „emko” fotily v různých podobách po celé Evropě, nedostal se ven jediný snímek nemaskovaného vozu.

Dnešním dnem ale tajnůstkaření skončilo a automobilka uvolnila další oficiální video, na kterém si BMW 1 M Coupe můžeme konečně prohlédnout v plné parádě ze všech stran, jakkoli poněkud krátce. K vidění je tak provedení předních blatníků s klasickými výdechy vzduchu, agresivní ztvárnění předního nárazníku, nebo zpracování zadních partií se čtveřicí výfuků. Další zajímavé detaily můžete sami zkusit objevit na přiloženém videu.

Více o novince zatím s jistotou nevíme, jakkoli předchozí články postupně naznačily většinu klíčových informací. Plné představení chystá BMW na zítřejší večer a my vám vůz samozřejmě hned záhy představíme se vším všudy.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků