BMW 1 M Coupe: další detaily jsou venku

O novém „skoroM” od BMW píšeme tak často, že bychom o něm mohli pomalu vydat knihu, ale okolnosti nám ani tak nedovolují přestat. Po posledním částečném odhalení přímo od BMW tu máme pro změnu trochu méně oficiálních novinek, ale působí věrohodně.

Pocházejí od jednoho z důvěryhodných členů fóra M3Post. Podle něj se nové 1 M Coupé vyrobí v omezené sérii 2 700 kusů, a to v pouhých třech barvách - bílé, černé a oranžové. Oproti současným trendům nejen výlučně nebude povinně nabízeno s automatickou převodovkou (to už víme), ale dokonce bude nabízeno jen s „manuálem”.

Další informace už částečně vyplynuly z výše odkazovaného videa - rozšířené blatníky, kola v CSL stylu, výdechy na předních blatnících po vzoru M3 a integrovaný spojler v předním nárazníku, to vše má být 1 M vlastní.

Uvidíme, jak moc z těchto informací se časem ukáže být reálných. Nejzajímavější, ale zároveň nejméně uvěřitelnou zprávou se jeví být ono omezení produkce, to u BMW nebývá krom naprosto výjimečných modelů (jako M3 CSL) obvyklé.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 1 M Coupe jsme zatím nejlépe viděli takto
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků