BMW 1 kupé a cabrio v nových edicích Exclusive a Sport

Modelová řada dosluhující první generace řady BMW 1, kupé a kabriolet, dostala dvojici nových sérií.

Zatímco druhá generace BMW 1 (F20) již pilně brousí běžné silnice (a v současnosti vůz v provedení 116i podrobujeme redakčnímu testu), kupé a kabriolet první generace zatím zůstávají v prodeji. Pro zpestření přicházejí dvě nové edice, jež by měly podpořit prodeje. Nesou jména Exclusive a Sport a najdeme na nich nové stylistické prvky na karoserii i v interiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1 Convertible Edition Exclusive

Série Edition Exclusive se vyznačuje chromovanými „ledvinkami“ na přídi, matově stříbřitými zrcátky Oxide Silver a specifickým šedavým lakováním Mineral Grey, přičemž k mání je ještě dalších pět odstínů. Uvnitř najdeme sedadla čalouněná kůží Boston, sportovní volant, speciální prahové lišty a dekorativní lišty na palubní desce z imitace hliníku, nebo dřeva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 1 Coupe Edition Sport

Série Edition Sport pak přichází s aerodynamickými doplňky ze sady příslušenství M, leskle černými ledvinkami a speciálním lakováním Carbon Black. Zadní svítilny jsou zatmavené a tužší, sportovně laděný podvozek nese sedmnáctipalcové lité ráfky. Interiér pak obdržel volant M, hliníkové dekorativní lišty, kožená sedadla s kontrastním stehováním modrou nití a pedály z nerezové oceli. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků