BMW 1 2012: změn nebude tolik (spy photos)

Našim fotografům se podařilo už poněkolikáté přistihnout při testech druhou generaci BMW řady 1. Tentokrát byl ale vůz zbaven alespoň části matoucího maskování, a tak si můžeme poprvé lépe prohlédnout to, co na nové „jedničce” bude vlastně jiné. A bez dalšího mohu říci, že změn zřejmě nebude tolik, kolik by se u zcela nové generace vozu dalo očekávat.

Chybějící části maskování nám dovolují poprvé pohlédnout hlavně na celou vrchní polovinu vozu a udělat si obrázek o jeho předních i zadních partiích. Tvary střechy a navazujících částí se jeví být takřka nedotčené, pouze C sloupek je očividně o něco tenčí. Výraznější je naopak maska chladiče a zvětšila se přední i zadní světla. Také nárazníky mají dynamičtější linie.

Dle dostupných informací se vůz bude opět vyrábět v celé řadě karosářských variant, k dispozici by tentokrát mohlo být i jakési polokombi ve stylu Audi A3 Sportback, které by nabídlo více místa na zadních sedadlech a pohono všech kol xDrive. Stoprocentním informacemi ale zatím nemůžeme sloužit.

Motory by měly začínat na objemu 1,4 litru, zda budou jako dnes končit až u třílitrů zatím nevíme. O verzi M1 automobilka opět zarytě mlčí, vsadit si naopak můžeme na elektrické i hybridní provedení.

Nová řada 1 by se světu měla odhalit v průběhu letoška (sázíme na podzimní autosalon ve Frankfurtu) jako vůz modelového 2012. Informací by tedy mělo rychle přibývat, a tak prosím zůstaňte naladěni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nové BMW řady 1 bude zřejme pouze evolucí současného provedení. Na přídi jsou patrné nápady z nové řady 6.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků