BMW 1 2011: facelift pro Coupe i Cabrio

Mnichovští připravili modernizaci pro svého benjamínka s karosériemi kupé a kabriolet. S čím přichází?

Jen krátce po premiéře vrcholné verze „jedničky“ v podobě stroje 1 M Coupe představila značka BMW facelift pro standardní verze Coupe a Cabriolet. Modernizace je to mírná a zaměřila se převážně na vizuální stránku, přesto si pojďme projít vše podstatné.

Změny vnějšího provedení jsou dobře patrné na první pohled. Vůz dostal nové přední i zadní svítilny, ty zadní dostaly pásky z LED, nově navržené ráfky mají 17, nebo 18 palců v průměru. Pozměněno bylo proudění vzduchu v podbězích předních kol, jež se má podílet na snížení celkového aerodynamického odporu. Nově jsou nabízeny též další barevné kombinace karoserie - v paletě laků se objevily červená Vermilion a hnědá Marrakesh

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéry vozů BMW 1 s karoseriemi kupé a kabriolet mohou být opatřeny nově navrženým čalouněním v několika verzích, v seznamu příplatkové výbavy najdeme také dvojici nových, kůží čalouněných volantů s páčkami pro řazení dvouspojková převodovky. Došlo též k modifikaci některých ovladačů. Tlačítko deaktivace stabilizačního systému již není opatřeno písmeny DSC (Dynamic Stability control), ale konvenčním symbolem, na palubní desce najdeme několik nových chromovaných ozdob.

V nabídce pohonných jednotek se pranic nezměnilo, takže zatím poslední modifikací byla aplikace zážehového třílitru N55 již jen s jednoduchým přeplňováním na jaře letošního roku. Standardem zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením, v závislosti na konkrétním motoru lze volit z automatických převodovek Steptronic (šest stupňů) a DCT (sedm stupňů).

Modernizované vozy BMW 1 kupé a kabriolet pro modelový rok 2012 se na trhu objeví již během nadcházejícího jara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1 s faceliftem pro rok 2011
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek