BMW 1 2011: facelift pro Coupe i Cabrio

Mnichovští připravili modernizaci pro svého benjamínka s karosériemi kupé a kabriolet. S čím přichází?

Jen krátce po premiéře vrcholné verze „jedničky“ v podobě stroje 1 M Coupe představila značka BMW facelift pro standardní verze Coupe a Cabriolet. Modernizace je to mírná a zaměřila se převážně na vizuální stránku, přesto si pojďme projít vše podstatné.

Změny vnějšího provedení jsou dobře patrné na první pohled. Vůz dostal nové přední i zadní svítilny, ty zadní dostaly pásky z LED, nově navržené ráfky mají 17, nebo 18 palců v průměru. Pozměněno bylo proudění vzduchu v podbězích předních kol, jež se má podílet na snížení celkového aerodynamického odporu. Nově jsou nabízeny též další barevné kombinace karoserie - v paletě laků se objevily červená Vermilion a hnědá Marrakesh

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéry vozů BMW 1 s karoseriemi kupé a kabriolet mohou být opatřeny nově navrženým čalouněním v několika verzích, v seznamu příplatkové výbavy najdeme také dvojici nových, kůží čalouněných volantů s páčkami pro řazení dvouspojková převodovky. Došlo též k modifikaci některých ovladačů. Tlačítko deaktivace stabilizačního systému již není opatřeno písmeny DSC (Dynamic Stability control), ale konvenčním symbolem, na palubní desce najdeme několik nových chromovaných ozdob.

V nabídce pohonných jednotek se pranic nezměnilo, takže zatím poslední modifikací byla aplikace zážehového třílitru N55 již jen s jednoduchým přeplňováním na jaře letošního roku. Standardem zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením, v závislosti na konkrétním motoru lze volit z automatických převodovek Steptronic (šest stupňů) a DCT (sedm stupňů).

Modernizované vozy BMW 1 kupé a kabriolet pro modelový rok 2012 se na trhu objeví již během nadcházejícího jara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1 s faceliftem pro rok 2011
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků