BMW 1 2011: facelift pro Coupe i Cabrio

Mnichovští připravili modernizaci pro svého benjamínka s karosériemi kupé a kabriolet. S čím přichází?

Jen krátce po premiéře vrcholné verze „jedničky“ v podobě stroje 1 M Coupe představila značka BMW facelift pro standardní verze Coupe a Cabriolet. Modernizace je to mírná a zaměřila se převážně na vizuální stránku, přesto si pojďme projít vše podstatné.

Změny vnějšího provedení jsou dobře patrné na první pohled. Vůz dostal nové přední i zadní svítilny, ty zadní dostaly pásky z LED, nově navržené ráfky mají 17, nebo 18 palců v průměru. Pozměněno bylo proudění vzduchu v podbězích předních kol, jež se má podílet na snížení celkového aerodynamického odporu. Nově jsou nabízeny též další barevné kombinace karoserie - v paletě laků se objevily červená Vermilion a hnědá Marrakesh

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiéry vozů BMW 1 s karoseriemi kupé a kabriolet mohou být opatřeny nově navrženým čalouněním v několika verzích, v seznamu příplatkové výbavy najdeme také dvojici nových, kůží čalouněných volantů s páčkami pro řazení dvouspojková převodovky. Došlo též k modifikaci některých ovladačů. Tlačítko deaktivace stabilizačního systému již není opatřeno písmeny DSC (Dynamic Stability control), ale konvenčním symbolem, na palubní desce najdeme několik nových chromovaných ozdob.

V nabídce pohonných jednotek se pranic nezměnilo, takže zatím poslední modifikací byla aplikace zážehového třílitru N55 již jen s jednoduchým přeplňováním na jaře letošního roku. Standardem zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením, v závislosti na konkrétním motoru lze volit z automatických převodovek Steptronic (šest stupňů) a DCT (sedm stupňů).

Modernizované vozy BMW 1 kupé a kabriolet pro modelový rok 2012 se na trhu objeví již během nadcházejícího jara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1 s faceliftem pro rok 2011
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků