Bizarní Mercedes-Maybach G650 Landaulet oficiálně představen

Mercedes-Maybach oficiálně představuje svůj dvanáctiválcový landaulet na bázi Mercedesu třídy G.

Po neplánovaném úniku prvního nemaskovaného prototypu nyní Mercedes, respektive Maybach, skutečně představuje možná nejbizarnější sériový automobil.

Géčko využívá karoserii typu landaulet, která poskytuje výhled na nebe nad hlavou pouze pro cestující na zadních sedadlech. Vůz přitom stojí na "chůdách" a obrovských kolech s pneumatikami o rozměru 325/55 R22, podobně jako verze 4x42.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Od 4x42 či 6x6 AMG se kromě otevřené střechy, respektive šesti kol, liší také motorem. K pohonu totiž slouží dvanáctiválec. Šestilitrový agregát disponuje výkonem 630 koňských sil a zakulacenými 1 000 newtonmetry maximálního točivého momentu.

Zajímavosti | Fascinace | Mercedes-Benz

Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard: Pancéřák stojí 38 milionů

Mimo terén poslouží podvozek od zmíněného sourozence. Portálové nápravy, uzávěrky všech tří diferenciálů, redukční převodovka či světlá výška 450 mm vás jen tak někde ve štychu nenechají.

Zajímavosti | Byznys | Mercedes-Benz | Off-roady

Mercedes třídy G se nikdy neprodával lépe. A to je na trhu už 37 let

Interiér je pochopitelně nejzajímavější v oddělené zadní řadě. Masážní sedadla pochází ze třídy S. Zadní pasažéři mají k dispozici vlastní kusy palubní desky a na středové konzole se nachází termo držáky na nápoje, před sebou mají dva tablety. Ze zadní řady lze také samostatně ovládat elektricky poháněnou látkovou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Maybach si svou premiéru odbude na březnovém autosalonu v Ženevě, kde nejspíš bude nepřehlédnutelný. V rakouské továrně Magna Steyr vznikne pouhých 99 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 160 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 204 225 km
Cena: 198 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 191 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků