Bitter jede dál, právě přestavěl novou Insignii

Erich Bitter se zabývá úpravami vozů General Motors již řadu let a ve svém úsilí nepolevuje ani nyní. Chystá se představit modifikovaný Opel Insignia, který se v duchu tradice vyznačuje luxusním interiérem a pozměněným designem karoserie.

Jak se novinka bude jmenovat zatím nevíme, má však vycházet z modelu Insignia 2,8 V6 Turbo 4x4 a měla by se prodávat za 65 000 eur, což je o 25 000 eur více než u standardní verze a o 19 000 eur více než stojí nejvýkonnější Insignia OPC. Verze Bitter dostane novou příď s tradiční maskou Bitter, jiný zadní nárazník s čtveřicí koncovek výfuků, větší kola a sadu spoilerů. Interiér vozu bude opatřen kvalitními obkladovými materiály a čalouněním špičkovou kůži na sedadlech, dveřích a spodní části palubní desky.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bitter „Insignia” je skutečností  Foto: myalbum.com

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků