Bezpečnost Volva nezná mezí. Aktuálně se pracuje na detekci klokanů

22 komentářů

Zelí
2. listopadu • 6:24

Abych se vrátil k detekci klokanů, předpokládám, že jako severská automobilka už mají v sérii detekci losů a sobů.

Ivo
1. listopadu • 18:57

Znám dva majitele Volva, ani jeden neuvažuje o tom, že další vůz bude zase Volvo. Hádejte proč. Prémiová auta jsou bezpečná dnes všechna. O tom snad není žádná diskuse. ALE! Jednou z nejdůležitějších vlastností bezpečnosti, jsou jízdní vlastnosti a výkonný motor. Stabilní jízda a schopnost provést rychle nebezpečně manévry - jako je předjíždění - jsou pro bezpečnost stejně zásadní jako odolnost v crash testu. Rozdín 2-3 % v NCAP nepoznáte. Blbinky jako adaptivní tempomat, line asist, side asist, emergency brake, ... v autě mám a všechno jsem to postupně vypnul. Protože to zasahuje do provozu způsobem který není dobrý. Snad to může pomoci svátečnímu řidiči, pokud takovému může vůbec něco pomoci, ale už průměrnému řidiči určitě ne. Netvrdím že nový XC90 je špatný automobil. Jsem si ale jist, že za peníze co stojí, můžete dostat u konkurence více. Prakticky u kterékoli, snad krom Jeep Grand Cherokee.

ello.
2. listopadu • 9:21

No....uz aj Jeep GCH po face sa dost zlepsil.Za tie peniaze je to podla mna slusne auto.A hlavne ma to aj adekvatny motor vahe a velkosti.O SRT ani nehovorim.

Michal
1. listopadu • 10:15

Prý nezná mezí a co granát?

Shef
1. listopadu • 10:12

Jedina vec ktora chyba je neprestrielnost :)

Jirka
31. října • 13:18

Pracují, pracují ale nedodavaji. T8 objednána u dealery v květnu 2015, očekávaná dodávka v květnu 2016. Radeji bych ji mel bez klokanu, ale letos:-(

stealth01
1. listopadu • 20:35

Panebože, to je dvakrát taková doba jako u malosériové Alpiny. Myslím, že dneska se rok čeká snad jen na Ferrari apod. Odteď vím, že i na Volvo :-(

Ludek_II
1. listopadu • 7:44

A to jako na to ještě čekáš ? Haha, v tom květnu bych se jim přjel vysmát do ksichtu v autě jiné značky. B-]

Kott02
7. prosince • 18:32

Bez si nastartovat svojí skoda peněz fobii a neotravuj slusné lidi kteří mají na lepší auta.

eLzyx
30. října • 21:03

nejlepší by bylo kdyby to mělo detekci volů ... těch je na celém světě habaděj :-D

praktik
31. října • 20:25

Mě by stačila detekce srnek, zrovna dnes potmě mi jedna přeběhla těsně před autem. Kupodivu běžela od benzínky na protější straně silnice => asi měla natankováno a utíkala bez placení? ;-)

Ludek_II
31. října • 10:05

To už dávno má. Je to ve volantu, páč jen vůl si do toho sedne.

ello.
31. října • 11:20

Ha,ha.Pobavil som sa Ludvik.Bohuzial musim suhlasit.Keby namiesto somarin tam namontovali 6-valec,tak by Volvo urobilo lepsie.Zatial takmer kazdy test co som cital je:auto pekne,podvozok by mohol byt aj lepsi,bezpecnost vyborna.,dielenske spracovanie a pouzite materialy perfektne,len ten motor na konkurenciu proste nema.

eLzyx
31. října • 13:29

přesto se to v této kategorii prodává jak housky na krámě ... alespoň u nás na Teplicku jich potkávám snad více jak staré generace

runner42
1. listopadu • 17:18

Jasně, to víš že jo. A pak zazvonil zvonec a po letmém nahlédnutí do registru vozidel je pohádky konec. Průměrně se za poslední rok zaregistrovalo na Teplicku 1 slovy JEDNO vozidlo XC90 Drive-E měsíčně. Například v září to bylo jediné vozidlo s kódem YV1LFA4FCG1 a jaká to náhodička, zrovna v poslední den kvartálu, takže jasný dealer.

Holter
1. listopadu • 11:03

V Praze jich je taky dost. Ono, když člověk není jen internetovej teoretik, ale ty prachy na to má, tak v případě, že v tom vozí děcka, nebo někoho, na kom mu záleží, tak 4 válec je malý mínus proti té perfektní bezpečnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ello.
1. listopadu • 12:38

Ano to je fakt,ze bezpecnost je na prvom mieste.Ale aj vykon,moznost zrychlit ked je treba patri medzi prvky pasivnej bezpecnosti.Mne sa skor zda,ze Volvo sa rozhodlo setrit na motoroch a podsuva tu bezpecnost.A BMW alebo Audi alebo MB alebo RR nie su bezpecne?A na rozdiel od Volva maju aj 6val.Ide len o to,ze Volvo same oznacilo tieto znacky za svojich najblizsich konkurentov.Cenu na to maju ale motor nie.

eLzyx
2. listopadu • 14:29

jsou méně bezpečné než Volvo. Volvo je uzpůsobené např. i na náraz na spodek auta (Run Off Road Protection), tj. když někam vyletíš. Jak? Přitáhne pásy (ano, to umí každé auto s airbagy, ale důležitá je ta detekce opuštění vozovky), má to deformovatelné zóny v kostře sedaček a po aktivaci nouzového zastavení odpojí brzdový pedál, aby nedošlo k poranění nohou řidiče. A takových drobnůstek a konstrukčních vychytávek je tam více.
Je zajímavé, že Volvo dává na net crashtesty, které obvykle nemají s testováním EuroNCAP či IIHS nic společného. Ostatní publikují pouze testy dle metodik EuroNCAP a IIHS. Proč? Asi se nemají čím chlubit a s takovým nárazem ani nepočítají.

stealth01
1. listopadu • 20:34

Naprosto souhlasím, ale jen drobná oprava. Možnost použít výkon auta, jakožto bezpečnostního prvku patří mezi prvky aktivní bezpečnosti.

ello.
1. listopadu • 21:00

OK.Dik za info.

Ludek_II
1. listopadu • 7:43

Ano ano, světový rozruch to způsobilo hlavně na litoměřicku. :-D

USA
30. října • 20:34

nevim kde bych toho klokana vyuzil
ani v safary v zoo ve dvore kralove klokani nejsou
a je lepsi tam s autobusem s vykladem, nez smrdet s vlastní autem a nic nevidet
:-D

Doporučujeme

Články odjinud