Bezpečná přeprava dětí v autě? Na popruhu s vodítkem

Jak rychle se časy mění! Zatímco dnes upevňujeme děti do robustních dětských sedaček, které jsme za velké peníze koupili na základě srovnávacích testů spotřebitelských organizací, před půlstoletím volili motoristé jednodušší řešení. 

Klepněte pro větší obrázek
Jednoduché a praktické: dejte dítě na vodítko

Na praktický dobový návod upozornil americký Jalopnik. „Jak ví každý rodič, dítě je příliš neposedné, než aby ho bylo možné udržet na klíně nebo připoutané běžným bezpečnostním pásem,“ píše se na přetisknuté straně z nejmenovaného časopisu. „Ve Volkswagenu lze však problém vyřešit za přibližně dva dolary způsobem, který je uspokojivý pro rodiče i pro dítě.“

Bezpečnost | Život řidiče | Názory

Po těžší nehodě dětskou sedačku vyhoďte. I když je zdánlivě nepoškozená

A v čem to řešení spočívá? Měli jste své ratolesti nasadit popruhy s vodítkem, které provléknete okolo zadního opěradla. Potomek pak může sedět, stát, ležet i popocházet a vůbec se cítit poměrně volně. Alespoň do té doby, než se svým broukem do něčeho vrazíte. Nebo někdo jiný do vás. 

Vozili byste děti v dětské sedačce, i kdyby to nebylo nařízeno zákonem? Napište nám do diskuze pod článkem.

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2003
Stav: 188 745 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 154 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků