Problém téhle opičárny jsou jednak ztráty a jednak výkon jaký to bude mít. Při překročení určité hranice už to může být zdraví nebezpečné a ani při stávajícím výkonu, bych se v okolí takového auta rozhodně neoháněl kreditní kartou.
Třeba by to do ní taky nějaké kredity dobilo :-))
Nevím jestli je toto nějaká výhra. Žijeme v prostředí s velkou koncentrací elektromagnetického smogu (GSM, Wifi, a další zdroje). Bezdrátové přenosy tak velké energie, a ještě nasazené v masovém měřítku, tento stav výrazně zhorší - zdraví, zarušení frekvenčního spektra, a kdo ví co ještě.
A jaká je účinnost ve srovnání s napájením ze zásuvky? Jaké jsou energetické ztráty při dobíjení kabelem a tímto indukčním nabíjením?
Těžká odpověď. Teoreticky je to cca 90% klasické nabíječky, v praxi dle podmínek a provedení je to spíš 60-70%.
Jakápak magnetická rezonance ? Dyť se jedná o normální elektromagnetickou indukci ! Samozřejmě vysílací i přijímací cívka musí být naladěny na stejnou frekvenci, ale magnetická rezonance je něco úplně jiného.A taky bych na rozdíl od autora článku nebyl nijak nadšený z udávaného výkonu 2kW. Ten je opravdu směšný, s ním vystačí jedenapůl hodinové nabíjení tak na dvacet kilometrů jízdy elektromobilu.
To je přesně to, co elektromobily ještě nutně potřebují - zvýšit celkové energetické ztráty prostřednictvím indukčního nabíjení :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.