Ahoj, je tu někdo mezi váma, kdo se přihlásil o tu folii na zadní sklo od Bernarda?
ono taky každý auto má jinak velký okno tak aby se tam ta nálepka vešla a další věc některá starší auta jak deset let jsou mnohem atraktivnější než fungl nový turbokamna.
Opravdový příznivec Bernardu by možná ocenil auto, na jehož pohon by šlo použít energii ze Svátečního ležáku. Např. šlapací autíčko, kde by spolujezdci pili a šlapali, a řidič by si místo šlapání dopřával třeba "BERNARD s čistou hlavou ...". ;-)
no a kdo bude hlídat tu samolepku?? jí hned druhej den každej sundá,jsme v čechách B-]
Komu - jí? Nesmysl. Správně je koho - ji!
A jak dlouho musí člověk s tou reklamou jezdit za těch 30l piva, než to může z okna sundat?
než to pivo vypije
zajímavá akce, ale nechápu to omezení věkem. Co je atraktivnějšího na 10leté spotřebce (Astra, Oktávka, Mondeo atp.) proti třeba 40letému Cadillacu, nebo třeba 15letému Porsche 911. Těch obvyklých spotřebních aut si nikdo ani nevšimne, tj. reklama se mine účinkem.
To jsi dal ten nejhorší možný příklad. Ten Cadillac, ani Porsche nestojí celý dne někde na ulici, ani nejezdí po městě. Projedou se jednou za měsíc a jinak stojí schované hezky v suchu v garáži. A hlavně - kdo z majitelů takových aut by si na to nechal nalepit takovou šaškárnu?
A ty si fakt myslíš, že na 4O let starý Cadillac nebo na jakékoliv Porsche 911 si někdo dá reklamu za soudek piva??????
to je věc majitele, ne reklamního inzerenta. Ale řekl bych, že majitel třeba 2CV, Brouka, VW T1&T2, Mini by si to na zadní sklo klidně vylepil a pro Bernarda by to bylo přínosnější. Tyto auta se obvykle účastní různých srazů, akcí atp. Spousta lidí si je fotí ať soukromě či do motoristických periodik - a všude by byla reklama na Bernard. Ale takto?
resis, ale nevidis nebo nechces videt. to omezeni je proto, aby si to nevylepovali ti nejvetsi vohnouti s otriskanejma skodovkama a jinym podobnym srotem, pac je potreba brat taky v uvahu nejakej estetickej kontext (reklama vylepena na prozranym daewoo zrovna neni to, po cem inzerent asi zrovna touzi). samozrejme se tim pivovar pripravuje o lakavou moznost vylepu na sklo 40 let stareho cadillacu, ale myslim, ze ta obet nekolika kusu za vyrazeni stovek nebo tisicu baliku s mastnou bradou ve fronte na soudek za to stoji. princip tehle reklamy je zalozenej na masivnim zasahu nikoliv exkluzivite. cilem bernardu je plosne potencialni zakazniky ubit tim vylepem k smrti. a to auta do stari deseti let splnuji spolehlive, byt treba s ponekud fadni maskou opakujiciho se stereotypu octavie fdechtunahlynachpyco. koneckoncu, vzdyt ona to ta cilovka divaku novy ma vlastne takhle rada ..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.