Bernard hledá auta pro reklamu

Rodinný pivovar Bernard nabízí svým příznivcům soudek piva a další odměny za umístění obrandované fólie na zadní sklo osobního auta.
 
Humpolecký Bernard zvolil poměrně netradiční cestu k propagaci jednoho ze svých produktů – Svátečního ležáku. Na webových stránkách pivovaru nebo ve svém časopise Vlastní cestou nabízí možnost umístění samolepicí fólie na zadní sklo automobilů, které nejsou starší než deset let.

Zájemcům, se kterými uzavře smlouvu o provedení reklamy, slibuje soudek světlého nepasterovaného ležáku Bernard, prohlídku pivovaru zdarma a vstupenky na letní Bernard Fest za zvýhodněnou cenu.

Zdroj: Strategie
 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek