Bernard hledá auta pro reklamu

Rodinný pivovar Bernard nabízí svým příznivcům soudek piva a další odměny za umístění obrandované fólie na zadní sklo osobního auta.
 
Humpolecký Bernard zvolil poměrně netradiční cestu k propagaci jednoho ze svých produktů – Svátečního ležáku. Na webových stránkách pivovaru nebo ve svém časopise Vlastní cestou nabízí možnost umístění samolepicí fólie na zadní sklo automobilů, které nejsou starší než deset let.

Zájemcům, se kterými uzavře smlouvu o provedení reklamy, slibuje soudek světlého nepasterovaného ležáku Bernard, prohlídku pivovaru zdarma a vstupenky na letní Bernard Fest za zvýhodněnou cenu.

Zdroj: Strategie
 

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků