Bentley v Česku? Plán splněn

Když vloni na jaře otevíral Bentley svůj nový showroom na pražském Smíchově, sdělili zástupci britské značky, že by rádi prodali v roce 2012 kolem dvaceti až pětadvaceti vozů. Což se podařilo.

Jak sdělil AutoRevue Christian Lang, ředitel společnosti Porsche Inter Auto CZ, která značku zastupuje, v roce 2012 si vůz pořídilo právě oněch optimisticky plánovaných 25 zákazníků.

Například v lednu 2013 prodali ve smíchovském centru (dříve se zde prodávala auta Porsche) hned pět vozů (v lednu 2012 se prodal jeden Bentley).

Kdo si tyto luxusní a drahé vozy pořizoval?

„O zákaznících nemůžeme sdělovat žádné podrobnosti, klienty těchto luxusních značek nelze ani jednoznačně specifikovat. Můžeme ale říci, že majitelem vozu značky Bentley je vlastník úspěšné firmy ve věku 45-50 let, což platí i pro Českou republiku,“ prozradil Ch. Lang.

Největšímu zájmu českých klientů se těšil nový model Bentley Continental GT V8 (na snímku), jehož prodali 13 kusů.

„Cena modelu Bentley Continental GT V8 startuje na přibližně 142 700 euro bez DPH (3 638 850 Kč podle aktuálního kurzu – pozn. autora). Příplatková výbava pak obvykle činí plus 10 až 15 procent k této ceně,“ dodal ředitel Porsche Inter Auto CZ Christian Lang.

V roce 2013 podle jeho slov očekávají přinejmenším stejně skvělé výsledky jako v loňském roce.

Podle Guillaume Chabina, regionální ředitele společnosti Europe Bentley se profil zákazníka liší země od země. Například v Rusku jsou zákazníci mladší a Bentley si kupují i ženy. V západní Evropě si ho pořizují mladší klienti, sportovněji založení. Mladší zákazníky se snaží automobilka přilákat právě modelem Continental GT V8, který je nejprodávanějším i v České republice.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků