Bentley ukazuje svou budoucnost konceptem EXP10 Speed 6

Koncept dvoumístného kupé Bentley EXP10 Speed 6 naznačuje směřování britské značky v následujících letech. Novinka předznamenává nový atletičtější designový jazyk, ale také především úplně nový kompaktní a sportovní dvoumístný model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept EXP10 Speed 6 naznačuje nový menší a sportovnější model. Design exteriéru i interiéru ale napovídá další směřování značky Bentley

Bentley EXP10 Speed 6 ještě ukrývá svůj motor, ale zřejmě se bude jednat o hybrid, aspoň tedy v konceptu. Číslovka 6 by napovídala použití šestiválce, ale počkejme si raději na oficiální prohlášení automobilky Bentley.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Máme se těšit na více sportovnosti a více emocí, nový model vycházející z toho konceptu bude spíše sportovní a srovnatelný třeba s Astonem Martin V8 Vantage. Od modelů Continental se bude lišit i výrazně nižší hmotností a pohotovější ovladatelností. A také nižší spotřebou paliva a emisemi CO2.

Desing konceptu Bentley EXP10 Speed 6 se inspiruje v leteckém průmyslu a čistota linií má připomínat křídlo a trup letadla, na kterých také nenajdete žádné rušivé elementy. Celé auto má být navíc orientováno na řidiče. Zajímavostí je použití technolgie kovového 3D tisku na některé detaily jako třeba kliky dveří nebo koncovky výfuku. Uvidíme, jestli se i tohle dostane do sériové výroby.

SUV | Video | Byznys | Bentley

SUV Bentley dostalo jméno Bentayga. Vyrábět se bude v Anglii

Úplně nově pojatý je interiér s orientací na řidiče a poměrně masivní vystupující centrální konzolí, ve které je nově řešený multimediální systém. Ovládání palubních systémů se sloučí právě do dotykového displeje a interiér zůstane jednoduchý a čistý. Všimněte si asymetrického voliče převodovky z hliníku, mědi a třešňového dřeva. Je to jeden z prvků, který má symbolizovat pozornost automobilky k detailům a tradiční ruční práci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků