řešíte ňůtnmetry ale že auto vypadá jako ten australskej medvídek co se třeba za celej den ani nepohne to vám nevadí:-/
vypadá naopak mňamózně, klasická anglická kára s rodokmenem. Kdybych fakt nevěděl co s prachama, tak si nějakého Bentíka na ježdění taky koupím.Kdybys viděl takovouhle káru v pohybu, tak takovou blbost nikdy nenapíšeš.
Slušelo by se upřesnit že těch 1100Nm od motoru nedoputuje až na zadní nápravu ale skončí už v převodovce
Vana to mas odkial, ze to nedoputuje na zadnu napravu?? Pokial viem len v amerike sa meria vykon a tocivy moment na kluke. V europe je to na hnanej naprave. Asi tolko pre tvoju informaciu.B-]
John: Prozradím ti jednu technickou fintu, která se používá v autech prakticky od počátku jejich historie. Říká se jí převod ozubenými koly a vyznačuje se tím, že umí měnit přiváděný točivý moment, Měnit znamená zvětšovat i zmenšovat, Bývá schovaný v převodovce nebo také v rozvodovce, Bez něj bys třeba ani neyjel do prudkého kopce. Takže točivý moment motoru končí na první hřídeli v přeodovce (nebo dokonce už na hydroměniči pokud ho auto má) a za převodem pokračuje už s ůplně jinou hodnotou, Hlavně ale nikomu nříkej, žes to nevěděl ať nejsi za...
To nic nemeni na tom, ze ta udavana hodnota bola namerana na hnanej naprave.Dakujem za poucenie .B-]
... ale když tak pěkně děkuješ poučím tě ještě dál. Pouhých 1100Nm na hnací nápravě by bylo žalostně málo. Slušné auta tam dosahují na nižší převodové stupně několikanásobně víc
John: tuto informaci sis ovšem vycucal z prstu. Nikde v článku se nic takového nepíše
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.