Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

8 komentářů

homer
17. září • 21:28

řešíte ňůtnmetry ale že auto vypadá jako ten australskej medvídek co se třeba za celej den ani nepohne to vám nevadí:-/

LOL
18. září • 21:42

vypadá naopak mňamózně, klasická anglická kára s rodokmenem. Kdybych fakt nevěděl co s prachama, tak si nějakého Bentíka na ježdění taky koupím.Kdybys viděl takovouhle káru v pohybu, tak takovou blbost nikdy nenapíšeš.

Vana666
16. září • 16:39

Slušelo by se upřesnit že těch 1100Nm od motoru nedoputuje až na zadní nápravu ale skončí už v převodovce

John
16. září • 23:17

Vana to mas odkial, ze to nedoputuje na zadnu napravu?? Pokial viem len v amerike sa meria vykon a tocivy moment na kluke. V europe je to na hnanej naprave. Asi tolko pre tvoju informaciu.B-]

Vana666
17. září • 8:14

John: Prozradím ti jednu technickou fintu, která se používá v autech prakticky od počátku jejich historie. Říká se jí převod ozubenými koly a vyznačuje se tím, že umí měnit přiváděný točivý moment, Měnit znamená zvětšovat i zmenšovat, Bývá schovaný v převodovce nebo také v rozvodovce, Bez něj bys třeba ani neyjel do prudkého kopce. Takže točivý moment motoru končí na první hřídeli v přeodovce (nebo dokonce už na hydroměniči pokud ho auto má) a za převodem pokračuje už s ůplně jinou hodnotou,
Hlavně ale nikomu nříkej, žes to nevěděl ať nejsi za...

John
17. září • 11:31

To nic nemeni na tom, ze ta udavana hodnota bola namerana na hnanej naprave.
Dakujem za poucenie .B-]

Vana666
17. září • 12:52

... ale když tak pěkně děkuješ poučím tě ještě dál. Pouhých 1100Nm na hnací nápravě by bylo žalostně málo. Slušné auta tam dosahují na nižší převodové stupně několikanásobně víc

Vana666
17. září • 12:20

John: tuto informaci sis ovšem vycucal z prstu. Nikde v článku se nic takového nepíše

Doporučujeme

Články odjinud