Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Ani značka Bentley nebude v Paříži chybět. Britská automobilka představí na blížícím se autosalonu model Mulsanne Speed. Že půjde o velmi luxusní záležitost, to je více než jasné, takže pojďme rovnou k tomu nejdůležitějšímu. Tohle auto dostane dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 6,75 litru a výkon 395 kW.

Fascinace | Luxusní auta | Sedany | Premiéry | Design | Bentley

Bentley Mulsanne 95: jen patnáct kousků k polokulatému výročí

Přeloženo to znamená, že pod kapotou této limuzíny bude příjemných 537 koní. Ještě zajímavější je ale hodnota maximálního točivého momentu. Od 1750 ot./min začne motor posílat na zadní nápravu drtivých 1100 Nm. Osmiválec spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou a řidič může využít možnost manuálního řazení pádly pod volantem.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu

V praxi tak vůz dlouhý 5575 mm s hmotností minimálně 2685 kg zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,9 s a maximálně se rozjede na 305 km/h. Koho by náhodou zajímala spotřeba, údaje jsou následující: 22,8 l/100 km ve městě, 9,9 l/100 km mimo město a 14,6 l/100 km v kombinovaném cyklu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků