Bentley Mulsanne Majestic je patnáctikusová série pro arabské šejky

Bentley v Kataru představilo limitovanou patnáctikusovou sérii Majestic. Pět vozů se prodá ve Spojených Arabských Emirátech, pět v Kataru a zbylých pět v Saúdské Arábii. Jakkoli se po technické stránce nic zásadního nezměnilo a auto pořád pohání dvěma turby přeplňovaný osmiválec 6,75 l, jedná se o velmi speciální kus.

Od Bentley se tak nějak očekává pečlivý přístup k detailům, ale u edice Mulsanne Majestic to automobilka dovedla k puntičkářské dokonalosti. Kupodivu se ale na svých stránkách oficiálními fotkami nechlubí, jako by se za své dílo styděla...

Premiéry | Paříž 2014 | Bentley

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Na plastovou imitaci dřeva, kovů a kůže se tu nehraje, tohle jsou poctivé drahé materiály, protože na náklady (a koncovou cenu pro zákazníka) se v případě takového vozu nehledí. Zajímavostí jsou třeba jemnou kůži čalouněné a prošívané polštářky, stolečky s iPadem, lednička na nápoje a křišťálové nádobí.

Samozřejmostí jsou polohovatelné zadní sedačky s masáží a ventilací. Vozy jsou vyvedeny ve slonovinové barvě a při návrhu interiéru sloužil jako inspirace květ magnólie. Za pozorost stojí i speciální 21" kola a Bentley si nemohlo nechat ujít příležitost umístit emblémy Majestic kamkoli to bylo možné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků