Bentley Mulsanne Majestic je patnáctikusová série pro arabské šejky

Bentley v Kataru představilo limitovanou patnáctikusovou sérii Majestic. Pět vozů se prodá ve Spojených Arabských Emirátech, pět v Kataru a zbylých pět v Saúdské Arábii. Jakkoli se po technické stránce nic zásadního nezměnilo a auto pořád pohání dvěma turby přeplňovaný osmiválec 6,75 l, jedná se o velmi speciální kus.

Od Bentley se tak nějak očekává pečlivý přístup k detailům, ale u edice Mulsanne Majestic to automobilka dovedla k puntičkářské dokonalosti. Kupodivu se ale na svých stránkách oficiálními fotkami nechlubí, jako by se za své dílo styděla...

Premiéry | Paříž 2014 | Bentley

Bentley Mulsanne Speed: 2685 kg, 1100 Nm, 4,9 s, 305 km/h

Na plastovou imitaci dřeva, kovů a kůže se tu nehraje, tohle jsou poctivé drahé materiály, protože na náklady (a koncovou cenu pro zákazníka) se v případě takového vozu nehledí. Zajímavostí jsou třeba jemnou kůži čalouněné a prošívané polštářky, stolečky s iPadem, lednička na nápoje a křišťálové nádobí.

Samozřejmostí jsou polohovatelné zadní sedačky s masáží a ventilací. Vozy jsou vyvedeny ve slonovinové barvě a při návrhu interiéru sloužil jako inspirace květ magnólie. Za pozorost stojí i speciální 21" kola a Bentley si nemohlo nechat ujít příležitost umístit emblémy Majestic kamkoli to bylo možné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků