Bentley Mulsanne má novou masku a volitelně i prodloužený rozvor

Nejluxusnější model v nabídce značky Bentley dostal o 250 mm prodloužený rozvor. Osmiválec nabízí točivý moment až 1100 Nm.
Seznam kapitol
  1. Bentley Muslanne
  2. Fotogalerie: Bentley Muslanne

Vedle omlazeného modelu Bentley Flying Spur V8 S se na autosalonu v Ženevě představí také modernizovaná luxusní limuzína Bentley Mulsanne. Novinkou v nabídce je model s prodlouženým rozvorem, který k už tak velkorysým 3266 mm přidává dalších 250 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve srovnání s „obyčejným“ Bentley Mulsanne má prodloužený model velkorysejší zadní sedadla. Prodloužení rozvoru o 250 mm se projevilo právě na místě vzadu

Cílem bylo nabídnout zážitek srovnatelný s cestováním první třídou v letadle. Obě zadní sedadla jsou široce nastavitelná a mají elektricky ovládanou opěrku na nohy. Samozřejmostí je zábavní systém pro zadní sedadla, stolečky (pokud byste chtěli cestou pracovat) nebo třeba elektricky ovládané záclonky.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Pokud jde o samotný model Bentley Mulsanne, nic zásadního se nemění. Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h. Bentley myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km.

Samozřejmostí je osmistupňová automatická převodovka ZF a model Mulsanne dostal nové aktivní silentbloky motoru či nová uložení podvozku a náprav včetně aktivních stabilizátorů. Spolu s nově vyvinutými pneumatikami se podařilo potlačit hluk v kabině o čtyři decibely.

Testy | Fascinace | Kupé | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Pokud by na vás byl základní model málo, kupte si rychlejší Bentley Muslanne Speed, který je zaměřen více na dynamiku. Je to auto, které si budete řídit sami, zatímco běžný Mulsanne nebo ten prodloužený je určen spíše klientele, která využívá služeb řidiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne Speed je zaměřen na řidiče. Má ostřejší řízení a sportovní mód podvozku, motoru i převodovky. Točivý moment 1100 Nm musí mít vliv na rotaci Země

Bentley Mulsanne Speed má rovněž osmiválec 6,75 litru, ale jeho výkon vzrostl na 395 kW (537 k) a točivý moment se zvedl na 1100 Nm. Na 100 km/h akceleruje Mulsanne Speed za 4,9 sekundy a rozjede se na 305 km/h. Model Speed poskytuje dokonce i sportovní režim motoru, podvozku a převodovky, má také jinak nakalibrované řízení.

V rámci modernizace se limuzína Bentley Muslanne dočkala také rozsáhlejší luxusní a komfortní výbavy, větších možností individualizace a třeba také nových barev nebo čalounění interiéru. Nový je i zábavní systém s 8" dotykovým displejem a vzadu jsou dva 10,2" tablety.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bentley Muslanne
  2. Fotogalerie: Bentley Muslanne
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků