Bentley Mulsanne má novou masku a volitelně i prodloužený rozvor

Nejluxusnější model v nabídce značky Bentley dostal o 250 mm prodloužený rozvor. Osmiválec nabízí točivý moment až 1100 Nm.
Seznam kapitol
  1. Bentley Muslanne
  2. Fotogalerie: Bentley Muslanne

Vedle omlazeného modelu Bentley Flying Spur V8 S se na autosalonu v Ženevě představí také modernizovaná luxusní limuzína Bentley Mulsanne. Novinkou v nabídce je model s prodlouženým rozvorem, který k už tak velkorysým 3266 mm přidává dalších 250 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ve srovnání s „obyčejným“ Bentley Mulsanne má prodloužený model velkorysejší zadní sedadla. Prodloužení rozvoru o 250 mm se projevilo právě na místě vzadu

Cílem bylo nabídnout zážitek srovnatelný s cestováním první třídou v letadle. Obě zadní sedadla jsou široce nastavitelná a mají elektricky ovládanou opěrku na nohy. Samozřejmostí je zábavní systém pro zadní sedadla, stolečky (pokud byste chtěli cestou pracovat) nebo třeba elektricky ovládané záclonky.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Pokud jde o samotný model Bentley Mulsanne, nic zásadního se nemění. Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h. Bentley myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km.

Samozřejmostí je osmistupňová automatická převodovka ZF a model Mulsanne dostal nové aktivní silentbloky motoru či nová uložení podvozku a náprav včetně aktivních stabilizátorů. Spolu s nově vyvinutými pneumatikami se podařilo potlačit hluk v kabině o čtyři decibely.

Testy | Mercedes-Benz | Fascinace | Kupé | Luxusní auta

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Pokud by na vás byl základní model málo, kupte si rychlejší Bentley Muslanne Speed, který je zaměřen více na dynamiku. Je to auto, které si budete řídit sami, zatímco běžný Mulsanne nebo ten prodloužený je určen spíše klientele, která využívá služeb řidiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne Speed je zaměřen na řidiče. Má ostřejší řízení a sportovní mód podvozku, motoru i převodovky. Točivý moment 1100 Nm musí mít vliv na rotaci Země

Bentley Mulsanne Speed má rovněž osmiválec 6,75 litru, ale jeho výkon vzrostl na 395 kW (537 k) a točivý moment se zvedl na 1100 Nm. Na 100 km/h akceleruje Mulsanne Speed za 4,9 sekundy a rozjede se na 305 km/h. Model Speed poskytuje dokonce i sportovní režim motoru, podvozku a převodovky, má také jinak nakalibrované řízení.

V rámci modernizace se limuzína Bentley Muslanne dočkala také rozsáhlejší luxusní a komfortní výbavy, větších možností individualizace a třeba také nových barev nebo čalounění interiéru. Nový je i zábavní systém s 8" dotykovým displejem a vzadu jsou dva 10,2" tablety.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek